Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez van most srácok. Ezt LEHET szeretni. Divat az anime. 'majd 10 éve néztem meg a Ghost In The She... (2009.05.21. 08:19) Anime/SakuraCon 2009
  • Utolsó 20

Greenpeace

Nincs megjeleníthető elem

Akiknek az oldalait ajánlom:




Szösszenetek

Mindenünk gázos- és kevésbé fájdalmas, de megterhelő ám mégis boldog napjaim skicce, szenvedéseim foka. :D

Friss topikok

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez is egy játék. Kinek bejön, kinek nem. Nem szégyenlem, hogy kipróbálom, s még 1 napig tart a var... (2009.05.21. 08:13) Szimulált élet

Linkblog


Anime/SakuraCon 2009

2009.05.18. 20:40 | ZsiNor | 9 komment

Kedves olvasóm!

Mindannyian hallottunk már híreket, esetleg vettünk is részt fanatikusok bálján, hol maskarákba öltözött fiatalok és idősebbek szórakoztattak minket. Ha máshogy nem, legalább bohóccal már mindenki találkozott. Nos, a SakuraCon sem különbözik ettől. A japán kultúrát hivatott népszerűsíteni találkozón bizony az animék és mangák állnak a középpontban. A japán rajzok, animációk lavinaként omlanak a nézők nyakába. Írtózatos mennyiséggel tölthető mindkettő az internet nem is oly elhatárolt tájairól. Sok ma már szinkronizált, s nem csak az elfuserált cuccokat dobják ki, hanem igazi gyöngyszemek is vannak. Azt kell mondjam, a divat természetesen nem az értelem felé orientálódik, s még messze el is kerüli a szép meséket illetve a romantikát. Ma már mindenki szeret vértől tocsogó romantizált humor előtt tespedni.

Eljött a SakuraCon tavaszi hétvégéje. Múlt héten volt a Pecsában, ahol azt kell mondjam, legalább 3x annyi ember volt, mint amennyire ezt a helyet tervezték. Vitathatatlan sikere volt a bulinak, de egy óriási gond fel is lépett. Ez már rég kinőtte magát. A furcsa az utcákon a beöltözött egyének sokasága volt, viszont odabent a fordítottja állt fent. Az volt fura, ha valaki nem volt valamilyen szinten elhivatott kedvenc karaktere irányába. Bőrszerkós és szaténba csomagolt lányok, feketére festett hajú fehér pulcsis srácok és persze a valóban kifinomult cuccokkal felszerelt őrültek. Volt minden, ami szemnek-szájnak ingere. Személy szerint egyre több sushit fogyasztok főleg a jótékony hatása és a fogyasztóhatása miatt, de valahogy ott nem tudott volna megfogni. Iszonyat mennyiségben tálalták fel a szögletes (!!!!!) makikat apró hűtőtáskából előráncigálva az alapanyagokat. Utóbbit 2x meg kellett néznünk, hogy egyszer meglássuk. Kíváncsi vagyok, a hasmenés hány egyednél lépett fel. Tuti sorban ültek az L-ek a budin (favorit Death Note-os kosztűm).

Persze ez most divat, de mint minden divatnak, ennek is megvan a maga szép alapja, ami vonzó a tömeg számára. Be kell valljam, Tifáék úgy meglódultak, mintha függne ettől az életük. Alaposan bevetették magukat a sűrűjébe. Nem bánom, tegyék. Azonban igenis annyira vakon követték ezt, hogy egyiküket sem érdekelte, kit- és mit taposnak el ezzel. Ezalól Tifa és Enji sem voltak kivételek. Tifa most először talán kihúzta nálam a gyufát, Enji meg Nimlotnál. Kíváncsi vagyok, hogy oldják meg. Már ha valamelyikük veszik igazán a bátorságot, hogy végre belevesse magát ebbe a beszélgetésbe. Meglátjuk.

Személyes véleményem, hogy nagyon kevés volt a valódi program, s ez inkább lett találkozó, mintsem egy buli. Magyar geekek egyesüljetek! Bűütetésből szerintem Tifát és Enjit egyszer elrángatom egy WoW-os találkozóra, amiről annyit elég tudni, hogy az utolsó accomat ma adtam el, amire úgy lecsapott egy ismerősöm, hogy csak na! Persze, ha korábban adtam volna el, többet ért volna, de megvolt a magam öröme vele, s megtarthattam a lemezeket, mindent... ;)

SakuraCon... Tifáék mennek, de én inkább átalszom a következőt. Sebaj, ez már nem az én világom.

Áve!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsinor.blog.hu/api/trackback/id/tr361130262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PraetoriaN 2009.05.18. 23:53:26

A gond az, hogy sokszor a divat inkább átmutálódik már majmolássá... És sajna mostanság ez a Japán dolog itthon már nem divatszámba megy, hanem majmolásból is a durvább fajta illik rá... A majmolásnak meg sosincs jó vége. ^^

Nimlot 2009.05.19. 01:48:14

Ya, beszéltük is h az emósok fele most animés. Én hasonlóan úgy gondolom h ha már ennyi ember összejön, lehetne több és tágabb körű program mert "ha már homár, legyen kövér!".
Én annak ellenére h különösebben nem éreztem magam jól, de már kíváncsi voltam h mennyit is változott a rendezvény.

PraetoriaN 2009.05.19. 03:48:26

Igazából nekem ezzel az egész majmolósdival nekem az a legnagyobb bajom, hogy (ZsiNor a megmondhatója) én magam nem idegenkedem az animéktől, de a majmolásból kifolyólag már meghallom azt a szót hogy anime, vagy manga, kedvem lenne szó nélkül 180 fokot fordulni és elindulni a másik irányba. Meg szerintem ZsiNor is érezi / látja hogy régebben ha mondott valami animét, akkor annak utánanéztem, meg meg is néztem, mostmár ha ilyesmit mutat, húzom a számat, stb... Pl megvallom férfiasan az ide kirakott animés videók közül csak azt az egyet néztem meg (az "anyáddal szórakozzál"-t leszámítva), azt is azért mert múltkor amikor lent voltam nála megmutatta...
Namindegy, majd kinő ebből is a társadalom, mint ahogy a divatdeszkásságból (mai napig mosolygok egy "sok" éves eseten, mentem haza suliból, Déli pályaudvarnál pár srác szerencsétlenkedett deszkával, odaszóltam egyiknek hogy "Tony Hawk veled van", erre az bambán visszanézett és bekérdezte hogy "Ki az a Tonihók?"), divatrockerségből is kinőtt, meg a divatemósságból is kezd... Bár én azt várom hogy a divat bi / homosexualitáson mikor "teszünk" túl... :D

ZsiNor · http://ursius.hu 2009.05.19. 06:18:20

@Nimlot: Engem is érdekelt a dolog, de amíg nem fejlődik kicsit, számomra nem elég érdekes, hogy ezen a tortúrán újra részt vegyek. Tifa azt mondta, a Syma központban jobb helye lenne, s meglepett, hogy én sem gondoltam arra a helyre. Teljesen igaza van. Ott csodásan elférne ez az egész, s talán én is jobban élveztem volna.
@PraetoriaN: Azért emlékszem, mennyire tetszett neked az Elfen Lied vagy a Full Metal Panic. ^^ Erről írtam korábban, mindenkinek megvan a maga stílusa. Neked a Ghost In The Shell sorozatot ajánlanám. (Fent van AnimeAddicts.hu-n. szinkronosan)

PraetoriaN 2009.05.19. 18:26:38

@ZsiNor: Ez igaz, de nem ugyanarról beszélünk :D Ha most ajánlanád az Elfen Lied-et és / vagy a Full Metal Panicot, valszeg már nem nézném meg, mert mint írtam, meghallom azt a szót hogy anime és menekülhetnékem van...

Dorthenas 2009.05.20. 22:29:48

Anime-anime-animE!!!! Fuss Praeto FUSSSSSSSSS!!!! :D

Nekem egyetlen egy bajom van az animékkal, illetve magával a japán rajzfilmgyártással cuzzámen, hogy amikor valaki 2 részen keresztül: ugrik/fut/csúszik/lő/esik/kel fel/üvölt/stb. akkor én kikapcsolom és nem nézem többet :( Illetve a másik a grafika. Gyönyörűen megrajzolt karakterek, szép helyszín, és amikor érzelmek vannak akkor 2 éves gyerek szintjén: örül/retteg/sír/izgul/stb. Nah meg amit már említettem: meglátok egy csecst és 5 disznyó vére lövell kifelé az orromból. Ha ezek a dolgok nem lennének, akkor hatalmas nagy fan lennék én is, így viszont...

Egyébként meg sajnálom, mert rengeteg nekem tetsző témájú animéról hallottam már csak folyton beleszaladok ezekbe a számomra nagyon is zavaró dolgokba. (Ugyan nem anime, de pl a South Parkot is azért nem nézem és nem néztem soha mert szó szerint hányingerem van az igénytelen grafikájától. Mielőtt kioktat valaki, tudom hogy direkt olyan).

Nimlot 2009.05.20. 23:57:19

Vér az orrból, az a baj(?) hogy nekik tényleg ennyire meglepő ha ilyesmi történik. Érzelemre nézd meg a Kimi ga nozomu eien-t

ZsiNor · http://ursius.hu 2009.05.21. 08:19:34

Ez van most srácok. Ezt LEHET szeretni. Divat az anime. 'majd 10 éve néztem meg a Ghost In The Shellt (de lehet, már 12 is. :S), s azóta elvetve láttam pár műalkotást (Sailor Moon és Dragonball kerülő vagyok... Noh meg a többi... Bleach, Yugi Oh /vagy mifax/, Naruto) De tény ami tény... Hollywoodi filmek sem feltétlen jobbak, de van köztük jó.

Apropó, ma van a bemutatója a T4-nek! Lássuk, Christian Bale jobb John Connor-e, mint Edward Furlong volt! ;) Addig meg nézem tovább a Cowboy Bebop-ot. Nem rossz, de sokat nem várok el tőle. Elszürakoztat meló közben.

PraetoriaN 2009.05.21. 15:58:40

@Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de annyira nem volt mérvadó, hogy emiatt ne nézzek anime-t), hogy ritka esetektől, illetve speciális karakterektől eltekintve, semmiben nem különböznek (azonos nemen belül persze, noha láttam már olyat - asszem pont az Elfen Lied-elején, de nem vagyok biztos -, hogy így a kép szélén profilból mutatják az egymás mellett álló fiút és lányt, s minek után a hajuk nem látszott, a szemük meg csillogott össze vissza, igazából nem tudtam eldönteni hogy most melyik melyik, úgyhogy végül megszavaztam hogy amelyiknek lentebb van a feje az a csaj) szinte, csak szemszín, hajszín, hajstílus, és magasság. De alkat, arcberendezés ugyanaz. Klónok háborúja feeling.
süti beállítások módosítása