Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez van most srácok. Ezt LEHET szeretni. Divat az anime. 'majd 10 éve néztem meg a Ghost In The She... (2009.05.21. 08:19) Anime/SakuraCon 2009
  • Utolsó 20

Greenpeace

Nincs megjeleníthető elem

Akiknek az oldalait ajánlom:




Szösszenetek

Mindenünk gázos- és kevésbé fájdalmas, de megterhelő ám mégis boldog napjaim skicce, szenvedéseim foka. :D

Friss topikok

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez is egy játék. Kinek bejön, kinek nem. Nem szégyenlem, hogy kipróbálom, s még 1 napig tart a var... (2009.05.21. 08:13) Szimulált élet

Linkblog


Szimulált élet

2009.05.20. 12:08 | ZsiNor | 4 komment

Kedves olvasóm!

Alig néhány napja jött ki hivatalosan az EA Games egyik legsikeresebb (a női nemnél biztosan a legsikeresebb) játékának folytatása, a The Sims 3. Újra kezünkbe vehetünk egy életszimulátort, ahol az általunk irányított karakterek úgy élik életüket, ahogy mi irányítjuk. Lehet belőlünk író, politikus, militarista, de akár még orvos is. Olyan világot tárnak megint elénk, amit soha nem fogunk elérni, de mégis vágyunk rá. Csoda, hogy sikeres ez? Jómagam is kissé megszállottja voltam a korábbi részeknek, mégha összesen 50 órát is játszottam velük az évek során. Nem mondhatni, hogy túlzásba vittem, hiszen számomra nem volt igazán cél egyetlen játék befejeztével új karakterek életének elrontása. Ellentétben az építkezés, berendezés! Új padló vásárlása? Semmi gond! Nem a karakterek teszik le, s a napi keresetük elhanyagolható töredékéből megvan ez. A legjobb kaják a minimálbér 10%-át teszik ki, míg a rezsi sem visz el 40%-nál többet (feltéve ha CSAK 2 szobás a házunk). Simán meg lehet ott élni. Bulikat lehet rendezni, s mindig van lehetőségünk előrelépni. Ki ne álmodna egy ilyen világról? Felosztjuk magunkközött az életcélokat, kezünkbe vesszük sorsunkat, s úgy irányítjuk a körülöttünk működő egészt, ahogy csak mi akarjuk! A többi karakternek is van személyisége? Hát legyen! Viccesebb csak, de a gazdaság mégis dübörög, pedig minimális az ár mindenhol. Infláció nincs, érvényesülés viszont van.

Nem vagyok ott teljesen a politikában, de a legtöbb összefüggést megértem. Az infláció szükséges rossz. Ezzel tisztában kéne lennünk, de tehetünk az ügy érdekében. A forint nevetséges értékével már úgysem tudunk mit kezdeni. Egyszerűen megbízhatatlan. Ezzel külföldön is tisztában vannak, s nem is kell messzire mennünk, elég a németekhez, akiknél a bankban a váltóknak halvány lila dunsztjuk nincs arról, mi az a HUF. Eléraksz egy 20.000 forintos bankjegyet, s megkér, h otthon Monopolyzz inkább. Igaza is van. Köszi a Gratis parkolót, én vagyok a cipővel! Atya gatya. Milyen idili is ez a Sims 3. Naná, hogy hülyének vagyok nézve, de nekem minden álmom egy biztos, nyugodt élet. Prae szerint örüljek, hogy van munkahelyem, de ha nagyon akarna, ő is dolgozhatna már végre, csak húzza a száját és válogat. Sajna ez pont nem így megy manapság. Én is ezért vagyok még a helyemen, pedig szeretnék felmondani! Na de sebaj! A PSZÁF május utolsó napjával elvileg felmondja a szerződést, s akkor júniban jön a lapát! Kíváncsi vagyok, nekem is olyan nehéz lesz e újra elhelyezkednem, mint mondják.

Emlékszem, régen amikor egy játék jelszót kért, mindenki ki volt akadva. A Prince of Persia eredeti első részében az első pálya végén jó gombot kellett lenyomni, ha nem tudtad kinézni a "kézikönyvből", akkor bukó. Lehetett próbálkozni, összesen 3x. 3:50 erre mennyit fizetnének a bukik? Pfff... A crackerek akkor bevetették magukat, visszaforgatták a programkódot, s kerestek egy adatbekérő sort, majd az utána következő "jnz 0" utasítást simán lecserélték "jmp 0"-ra, s presztóóó... Meg volt törve az egész. Ma minden játékcég szórakozik a védelemmel, s iszonyatos pénzeket fizetnek ki értük, amikből egy magamfajta is lazán leélne 3-5 évet szórva a dellát. Mégis mi van? Sims 3 debütált a múlt héten, s vasárnap már a gépemen is crackelve volt, hogy csodájára járhassan az új világnak, amit magunk elé festünk. Jó, várjuk szeretettel a kiegészítő lemezeket, mert ugye abban van az igazi pénzd, de addig is... A sok-sok fan már gyártja a kis házi trükköket hozzá!

Nem baj! Gyorsan fejlődnek a designerek. Újra berendezhetek egy házat, amilyet én szeretnék! Sosem lesz, de jó beleálmodnunk magunkat a saját idili környezetünkbe!

Áve!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsinor.blog.hu/api/trackback/id/tr151133228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorthenas 2009.05.20. 14:14:48

Az a bajom, hogy nem tudom elképzelni, a Sims játékban mi köt le embereket? Persze jó dolog beleképzelni magad a jóba, de engem ez a gém annyira nem fogott meg, hogy nagyon. És még csak nem is tetszett az eddigiek grafikája, márpedig ha szar is az élet a grafikája odabasz :D

PraetoriaN 2009.05.20. 19:06:45

Én Sims-et akkor hagytam abba, amikor a KETTŐBEN rövid egymásutánban 2 érdekes dologra lettem figyelmes. Kreáltam egy pasit meg egy csajt akik járnak, együtt élnek, csajnak romantikus jellemet adtam... Ugye voltak ilyen napi vágyak, vagy miaszöszök a játékban. Volt egy olyan hogy keféljen egy emberrel. Semmi gáz, ott a pasija... Majd ezután mit látok? Az a vágya hogy keféljen két emberrel (nem egyszerre... :D), és más legyen az a 2 mint akivel az 1. vágyat csináltam. Mondom ejj, az USA-ban érdekes erkölcsök lehetnek, ha az számít romantikusnak aki minél több pasival csalja meg napiszinten a párját...

Ezen még túltettem magam, nade kicsivel később jött a pofon ami végleges uninstallra itélte a játékot. A lány karakterem teherbe esett, jajjdejó, hipiáéjó. Pasi karakterem elment dolgozni, csajt leültettem gép elé hogy olvasgasson híreket (bocs, TVm nem volt, újságozni meg nem szerettem, túl sokat tököltek vele a kariakterek). Csaj 2-3 perc után felpattant a géptől, megfordult a tengelye körül 3x, majd beesett az asztal alá és meghalt... Mondtam oké, ennyi elég, csá.

Ennyit a Simsről.

Nimlot 2009.05.21. 02:02:48

Fogadok AIDS vitte el a csajodat...
Én még az 1el játszottam (nagyon vártam a játékot)
amíg a 2. kiegészítő ki nem jött. ott aztán már végképp meguntam. Csúnya is volt, gyenge is, a vonaton már beszéltük h idő:cselekvés arány teljesen elborult, és már adtam is át a tesómnak aki még a 2ig játszott vele folyamatosan. Mindig megteremtette magának a szép kis családot -.-'
Azóta sem érdekel semmi hasonló. Kivétel a SWG amiben tetszett h minden tárgyat a házadban milliméterre be tudtál tenni, forgatni a helyére, de ott is kb. addig amíg kipróbáltam mindent.

ZsiNor · http://ursius.hu 2009.05.21. 08:13:39

Ez is egy játék. Kinek bejön, kinek nem. Nem szégyenlem, hogy kipróbálom, s még 1 napig tart a varázsa, aztán maximum fél év múlva megint előveszem, mert lecsekkolom, milyen új tárgyakat lehet szerezni hozzá az interneten. Számomra a lakberendezési rész az érdekes, míg a gyengébbik nem főleg a családépítést próbálgatja benne.
Amúgy ez teljesen más rendszerrel működik, mint a kettő, s azt kell mondjam, sokkal jobban kidolgozott. Nekem tetszik, de a tökéletestől még legalább 4-5 részre vagyunk. ;)
süti beállítások módosítása