Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez van most srácok. Ezt LEHET szeretni. Divat az anime. 'majd 10 éve néztem meg a Ghost In The She... (2009.05.21. 08:19) Anime/SakuraCon 2009
  • Utolsó 20

Greenpeace

Nincs megjeleníthető elem

Akiknek az oldalait ajánlom:




Szösszenetek

Mindenünk gázos- és kevésbé fájdalmas, de megterhelő ám mégis boldog napjaim skicce, szenvedéseim foka. :D

Friss topikok

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez is egy játék. Kinek bejön, kinek nem. Nem szégyenlem, hogy kipróbálom, s még 1 napig tart a var... (2009.05.21. 08:13) Szimulált élet

Linkblog


Takarítás

2009.04.09. 21:33 | ZsiNor | 4 komment

Kedves olvasóm!

Nagyon sajnálom, hogy van olyan, akinek nem tetszette a tegnapi logikai feladványok, nade C'est la vie. Van ilyen. Azért nem jutottál sokáig, azok a bemelegítőek. A 6 pályától szerintem már igencsak érdekes tud lenni. Lásd ez a kép. A megfejtés jöhet commentben. :D Az első egy italt nyer tőlem a következő sörözés alkalmával. :D A kép itt van.

Takarítás. Itt a tavasz, illik lemosni az ablakokat, kimosni a függönyöket, porszívózás, portörlés, felmosás, fegyverolajozás, lőszerzsírozás. A feladatok listája nagy. Én mindezt az egyetlen pihenőnapom délelőttjére paszíroztam be. Naná, hogy ma Tifa elé csak ide Monorra kocogtam ki az állomásra. Eh. Csodás idő volt, így nemrég jöttünk haza egy kiadós popsifájós biciklizésből. Mindkettőnk ülepét kikezdte már a nyereg. Lehet, ma nem lesz seggrepacsi, mert besértődik a kapó fél? Hümm. Ülünk egymás mellett, míg én a napi rutinként honosított blogomat megkarcolom, addig ő a Tetravex-et tolja a laposomon Ubuntu alatt. Bármily nevetséges is, de a szakavatatlan szemeket még mindig meg lehet lepni a Windowst teljesen leamortizáló asztallal Ubuntu alatt. Hogy lehet, hogy a Mikorszopsznál képtelenek egy ilyen triviális dolgot megcsinálni, mint a Linuxos kölkök? Mert valljuk be, a Linux disztribúciók erős többsége ingyenes, míg a nagy testvér dollármilliárdokat keresett az operációs rendszereivel, amit valljuk be, a legtöbben csak szidunk, mint a bokrot. Nem szeressük, de ez van, pötty, pötty, Vistácska, készen van a kék halálocska. Subidubidu. Nah ez a másik. Sacával egymást fárasztjuk. Méghogy Filctoll család! Egyébként a két kőkorszaki faszi mi alapján karácsonyozott? Történelemből sík buta vagyok, de azért mégis... Nem Krisztus előtt éltek? Nah mindegy. Szóval Sacával fárasztás. Valaki keressen rá a Dokuro-chanra... Pipirupirupipirupi. Hadd halljam! Kezeket a magasba, hadd lássam, meddig értek fel, ki ne szökjetek Isten állatkerjéből! Aki eléri a kerítés falának tetejét, azt bannolom a paradicsomba! Eh. Banhammer lesúlyt reátok, ti ártalmatlan lények. Sutty. Paccs. Durr. Bumm.

Nah igen, le se tagadhatnám. Söröztem. Hehe.

Nah, folyt köv valamikor holnap. Annyira nem is szeretek hosszú postokat írni meg Tifa is itt van mellettem. Tartja bennem a lelket, ami már csak hányni jár ide.

Áve!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsinor.blog.hu/api/trackback/id/tr751056622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PraetoriaN 2009.04.09. 22:24:42

Uuuuuuutálok takarítani.

Dorthenas 2009.04.10. 00:32:24

Az én logikám alapján ez a megfejtés:

97-105-114 -> air

Amúgy ez egy érdekes post lett :D
de sebaj, mert ezt már az új 22"os moncsicsimen nézem és IMÁDOOOOM :D Remélem szombaton gond nélkül összerakom a friss, ropogós főnöki fotelocskámat is és akkor már hávájdizsitúrdöfranc a gépem előtt :P

ZsiNor · http://ursius.hu 2009.04.10. 09:20:47

@Dorthenas: Ott a sör. Ugye, hogy jó feladvány volt? :D

Dorthenas 2009.04.10. 11:02:11

Igen ez tetszett :D De az első ötön akkor is ki vagyok bukva :s Főleg mert az ötödiken rohadtul nem megy a hang így nem tudok ott továbblépni...
süti beállítások módosítása