Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez van most srácok. Ezt LEHET szeretni. Divat az anime. 'majd 10 éve néztem meg a Ghost In The She... (2009.05.21. 08:19) Anime/SakuraCon 2009
  • Utolsó 20

Greenpeace

Nincs megjeleníthető elem

Akiknek az oldalait ajánlom:




Szösszenetek

Mindenünk gázos- és kevésbé fájdalmas, de megterhelő ám mégis boldog napjaim skicce, szenvedéseim foka. :D

Friss topikok

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez is egy játék. Kinek bejön, kinek nem. Nem szégyenlem, hogy kipróbálom, s még 1 napig tart a var... (2009.05.21. 08:13) Szimulált élet

Linkblog


Circle Strafing

2009.03.25. 13:46 | ZsiNor | Szólj hozzá!

Kedves olvasóm!

A legtökéletesebb forma a gömb, s bármennyire is próbálunk elrugaszkodni, hinni a tökéleteshez közeli állapotban, a szépséghibák mindig felütik fejüket. Nah igen, a tökéletesség unalmas lenne, legalábbis a vágyainkhoz nehezen passzinthatóak. Ma egy szakmai tanács miatt megkerestem egy volt páromat, akivel immáron másfél órája beszélgetünk, s próbáljuk 5 éves lemaradásainkat foltozni egymás irányába. Szó sincs itt semmiféle érzelmek felmelegítéséről vagy vonzalomról már. Egyszerűen beszélgetünk, mint két régi ismerős, akik anno együtt lógtak. Furcsa így gondolni egy volt párról. Akárhogyis, mindig magunk körül táncolunk, mi vagyunk a középpontban, s forog a világ körülöttünk. Ego? Öncentricizmus? Ugyan! Ez nem az. Mindig magunkból tekintünk ki, soha nem tudjuk 100%-ig, mi van a másik fejében, szívében, akaratában. A szavak nagyon fontosak, ahogy az is, ki tudjuk nyílvánítani magunkat, meg tudjuk értetni a másikkal, mi is van bennünk. Akármilyen rossz felfogás is, hogy körülöttünk forog a világ, ez csak egy metafóra, amit félre lehet érteni. Ami körülöttünk van, az körülöttünk van. Ennyi, s nem több. Ezzel foglalkozunk, ez a mi saját világunk. Emberi agy fel nem tudná fogni, mekkora is az univerzum, s nincs, ki ennyire tágan tudná kezelni a létet maga körül. Kiterjesztjük auránkat a körülöttünk lévőkre, s reméljük, boldogságban élhetjük napjainkat.

Kicsit félbeszakadt a blogom, mert a munka felgyülemlett, s a beszélgetés is nagyobb sebességre kapcsolt Krisztával. Egy másik exemtől évekig hallgattam, miszerint "a kutyából nem lesz szalonna", de ha ez így van, miért nem éreztünk most egymás iránt a barátságon kívűl semmit? Megbeszéltük a szakításunkat, mit éreztünk akkoriban, s örültünk felhőtlenül a másik boldogságának. Az esküvője tolódik anyagi gondokra hivatkozva, s én ezt igazán sajnálom. Mégis visszakanyarodtunk, mégis egy újabb kőrt írtunk le magunk körül? Ideje megosztanom a többséggel, kiknek ismeretlen a circle strafing kifejezés, mit is jelent. Ilyenkor szokták az okosok a történelmi alapjait magyarázni valaminek, amit én sosem értettem, minek fárasztanak bárkit is ezzel, egyszerűen meg kell magyarázni, mi ez, aztán talán utána megmondani, miért érdekes ez, hol is használták. A circle strafing nem más, mint egy körbe-körbe oldalazós technika, amikor a célodban egyetlen dolog van csak. Hasonlatos a macska és a forró kása esetéhez, de itt most a célt folyamatosan piszkálod. A cél pedig jelen esetben te magad vagy. Formálod magad, éled az életed, s próbálod a körülötted lévő dolgokat minnél jobban belátni. A múltad is te vagy, így legalább beláthasz a hátad mögé is. Körözz csak, légy középen, s láss!

Ma reggel kedvesem ébresztéses telefonja, egy kávé, majd egy zuhany további boldogítása után leültem NecroVision-özni. Itt kikaptam egy olyan főellenség harcot, ahol akaratlanul is ezt a megoldást kellett választanom a továbbjutás érdekében. Fura volt, hogy ez a kifejezés eszembe jutott. Évek óta nem hallottam, nem használtam. Úgy néz ki, a múltunk tényleg elkísér. Minden tettünkért felelősek vagyunk, minden döntésünkért, ahogy minden gondolatunkért is. Éljük úgy az életünket, hogy soha semmit ne kelljen megbánnunk! Eddig nem bántam meg semmit, s most a célkeresztemben a párom lebeg. Itt van mindenki velem, minden körülöttem van, de napról napra erősebb egy elhatározás, miszerint a szívem választottjával le is fogom élni az életem! A múltam nem felejtem, elkísér, a jövő mellettem áll, előttem van, én pedig hasítok felé nagy sebességgel. Nem feledek senkit, nem hagyok el semmit! A párkapcsolat nem azt jelenti, hogy csak ő van az életünkben, de nagyon különleges helyet foglal el. Köszönöm a barátaimnak, akik támogatnak ebben, köszönöm az ismerősöknek, akik mellettem állnak, s még nem volt senki, ki ellene- vagy ellenünk szólt volna. Lehet tenni tétetek, gyerek vagy házasság lesz előbb? ;)

Áve!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsinor.blog.hu/api/trackback/id/tr721024739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása