Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez van most srácok. Ezt LEHET szeretni. Divat az anime. 'majd 10 éve néztem meg a Ghost In The She... (2009.05.21. 08:19) Anime/SakuraCon 2009
  • Utolsó 20

Greenpeace

Nincs megjeleníthető elem

Akiknek az oldalait ajánlom:




Szösszenetek

Mindenünk gázos- és kevésbé fájdalmas, de megterhelő ám mégis boldog napjaim skicce, szenvedéseim foka. :D

Friss topikok

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez is egy játék. Kinek bejön, kinek nem. Nem szégyenlem, hogy kipróbálom, s még 1 napig tart a var... (2009.05.21. 08:13) Szimulált élet

Linkblog


Haverok/barátok

2009.02.26. 18:14 | ZsiNor | Szólj hozzá!

Kedves olvasóm!

Mivel a napjaim mostanság valahogy nem tartalmaznak annyi érdekességet, ami megtöltene egy egész blogot, inkább ma úgy döntöttem, arról írok, kik vannak körülöttem, velük milyen tapasztalataim vannak.

Igazából senkit nem akarok sem előre emelni, sem hátulra taszítani, de valahol el kell kezdeni a sort. Haladjunk a mai nap időrendjében, szerintem úgy fair a dolog.

Reggel a párom keltett, de ma valahogy nem akaródzott kikelni az ágyikóból. A telefont rossz szokásomhoz híven kihangosítottam, s úgy hallgattam édesem szavait. A negyedórás diskurzus után majdnem visszaaludtam, de erőt vettem magamon, s odatántorogtam a gépemhez, ami szintén egy rossz szokás folyamán egész éjjel ment. Ekkor újra felhívott. Szerencsém volt, h nem aludtam vissza, mert így kicsit összeszedettebbek voltak a gondolataim.

Mivel a gépem előtt csücsültem, s volt még bőven időm, így fellestem a chatre, ahol Dorten és Te is? fogadott. Mindig felemelő tud lenni a hangulat ébredés után. :D

Út közben próbáltam Nimlotot elérni, de nem vette fel a telefont. Szerintem aludt. Tegnap említette, h elvileg egy vonattal járunk, csak sosem találkozunk rajta. Ma reggel ezért kerestem, h hátha együtt utazhatunk. Nem nyert.

Pesten már Dortent hívtam, hisz ma este sörözés van. Egy jó félórás beszélgetés során főleg szakmai dolgokról diskuráltunk, úgy vettem észre, igazán jó kedvem van.

Beérve a munkahelyemre Scooner és CT a netünkön lezárt portokon voltak kiakadva. Egész nap csönd van bent nálunk, mert ugyan hiába vagyunk bent 3-an, mindenki mással van elfoglalva. Scoon ma filmezett, CT a WoW-ot nyüstölte, míg én tengtem-lengtem. Milyen gáz, ha az ember előredolgozik, s nincs mit csinálnia ilyenkor. Pfff... Egyébként Scoont megkérdeztem, h előhívna-e egy képet nekem digitálisból (mert neki van otthon fénykép-nyomtatója), s igent mondott... Mégis azt hiszem, nem fogok élni a lehetőséggel. A nyugatiban csak meg tudom oldani holnap. Remélem.

Origo fórumra beregisztráltam Georg miatt, mert kérte, h mindenképpen lessek oda. Ez volt 2 napja. Ma valaki gondoltaban megvádolt azzal, h csak egy rosszakaró spammer vagyok, mert csak 5 hozzászólásom volt eddig, s nem is gondolta, h csak új felhasználó lennék... Azt hiszem, kicsit durván osztottam ki. Jegyzet: Dortennek ne felejtsek szólni, mielőtt megy Kecsóra, h vigyen magával egy számszeríjj nyilat. :D

Tifa megkérdezte, h van-e egy fölös meghívóm IWIW-re, mire kiderűlt, h annak a haverjának kellene, aki úgy szívesen próbálkozik nála - a kosarak ellenére -, pedig tudja, h vagyok. Ez kissé felmérgelt. Túl kevés időm volt mostanság a kedvesemmel, s valamiért ez kihozta belőlem a mérget. Tifa csak jót akart, tudom, h tényleg csak havernak tekinti a srácot, de akkor sem tetszik, h a srác nem egészen így gondolja a dolgot. Itt kicsit félreérthető a dolog. Tifa haverjának kezeli a srácot, s én állandóan rágom a fülét, h azért, mert új kapcsolatban vagyunk, véletlen se hanyagolja a társaságát. Tudom, h ez sok gondot okozott sok embernek - mármint, h új kapcsolat miatt elkezdte hanyagolni a haverokat/barátokat -, s ezért le is kell nyelnem az ilyen embereket is, de ma valahogy nem voltam abban a hangulatban, h jól kezeljem ezt. Remélem, nem bántottam meg Tifát.

Úgy egy órája újfent a chatten találtam magam, s megtudtam, h Te is? ma is írt a blogjába... Délelőtt szoktam nézni, de most gyorsan odakattintottam. Igazán meghatott, amit ott olvastam. Ez visszahozta a jókedvemet. Oldalt van a blogjának a linkje. Érdemes megnézni. Rég olvastam ilyen kedves sorokat, s nagyon hálás vagyok értük Annának!

Vajon mit- és kit rejteget még a mai nap? Hm...

Áve!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsinor.blog.hu/api/trackback/id/tr50968116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása