Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez van most srácok. Ezt LEHET szeretni. Divat az anime. 'majd 10 éve néztem meg a Ghost In The She... (2009.05.21. 08:19) Anime/SakuraCon 2009
  • Utolsó 20

Greenpeace

Nincs megjeleníthető elem

Akiknek az oldalait ajánlom:




Szösszenetek

Mindenünk gázos- és kevésbé fájdalmas, de megterhelő ám mégis boldog napjaim skicce, szenvedéseim foka. :D

Friss topikok

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez is egy játék. Kinek bejön, kinek nem. Nem szégyenlem, hogy kipróbálom, s még 1 napig tart a var... (2009.05.21. 08:13) Szimulált élet

Linkblog


Vad álmok

2009.02.19. 16:26 | ZsiNor | 2 komment

Kedves olvasóm!

Tudni kell rólam, h ritkán emlékszem álmaimra, s jópár éve megtanultam már, hogyan irányítsam a gondolataimat, miközben a szemem csak a R.E.M. mozgást végzi, ebből kifolyólag ha egy évben három vagy négy kellemetlen álmom van, sokat mondok. Negyed hétkor reggel a párom ébresztett, beszámolt róla, h ismét igazán jól aludt, ami tőle amúgy teljesen szokatlan. Nagyon örültem neki, viszont olyan kaotikus volt az enyém, h valamelyest mégsem tudtam akkor és ott úgy örülni, ahogy akartam.

5 éves kis krapekok szoktak tankokból űrhajót eszkábálni, ehhez McGuyver is kevés lenne pedig. Kiskorunkban emlékszem, a Matchbox(r)-okat is dobáltuk, h ugrassanak, stb stb... De álomban ez akkor is fura. Olyan volt, mintha a Magyar Hadsereg új technikai fölényt szerzett volna. Kész vicc volt látni, ahogy a nagy zöld több tonnás masinák repkednek, s gyakorlat közben próbálnak olyan elfogó pályákat kifogni egymás ellen, h vadászrepülők megirigyelnék a levitáció ilyen fajta kivitelezését.

Hogy keveredtem egy katonai gyakorlóterület közelébe? Egyszerű... Párom korábban végzett a suliban, s telefonált, h nem a suli előtt találkozunk, mert máshol lett dolga közben, s én megszakítottam az utazást, s elindultam visszafele. Még nagyobb vicc, h Tifa ügyesen odaküldte elém az öccsét.

De a fenébe is leshettem bele egy hardcore katonai kiképzőprogramba? Kicsit magas ez nekem most. Komolyan.

Noh mind1, ma tuti szebbet álmodok majd. :D

Áve!

U.I.: Ez kicsit kevés volt most. Ma éjszaka még kiegészítem pár sorral a blogomat.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsinor.blog.hu/api/trackback/id/tr82953052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Namo 2009.02.19. 18:07:10

Hali!

Én is ismerem azokat az álmokat amikor olyan blőd hülyeségeket vetít az agyad, hogy felkelsz, és tényleg nem tudod: "Mi van? Most ez mitől, vagy miért...?" :D Én szeretem őket, mert mindig van frissen akinek elmesélem, és akkor jókat szoktunk rötyögni rajt.
Szerencsére rossz álmom ritkán van. Amúgy álmom is ritkán, az meg végképp igaz, hogy már egyet sem tudnék felidézni. Mindig csak frissen emlékezek rájuk, később sosem.

Álmodtam én már óriás pingvinnel, óriás egerekkel, meg tudom is én. Iskolával, munkahellyel, lassan 10 éve nem látott emberekkel. Vicces dolgok ezek. :D

Hali!

Dorthenas 2009.02.20. 09:28:10

Érdekes dolgok ezek az álmok. Én speciel nagyon szeretem őket. Én kicsit máshogy tanultam meg kontrollálni az gondolataimat, mint kedves bloggerünk. Én szeretek és akarok is álmodni, így minden elalváskor szugerálom magam, hogy álmodjak. Néha sikerül azt álmodni amit akarok, azonban szinte minden esetben tudom befolyásolni álmaim történéseit. Lehet, hogy ez csak és kizárólag szárnyaló fantáziám hiteti el velem, de én hiszem, hogy az agy sokkal több mindenre képes, mint azt valaha is gondoltuk.
süti beállítások módosítása