Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez van most srácok. Ezt LEHET szeretni. Divat az anime. 'majd 10 éve néztem meg a Ghost In The She... (2009.05.21. 08:19) Anime/SakuraCon 2009
  • Utolsó 20

Greenpeace

Nincs megjeleníthető elem

Akiknek az oldalait ajánlom:




Szösszenetek

Mindenünk gázos- és kevésbé fájdalmas, de megterhelő ám mégis boldog napjaim skicce, szenvedéseim foka. :D

Friss topikok

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez is egy játék. Kinek bejön, kinek nem. Nem szégyenlem, hogy kipróbálom, s még 1 napig tart a var... (2009.05.21. 08:13) Szimulált élet

Linkblog


Carry on Sousuke-san

2009.04.06. 21:35 | ZsiNor | 4 komment

Kedves olvasóm!

Van, aki már tudja, ezen a héten csütörtökön nem dolgozom, így a sörözés ezen a héten elmarad, s helyette délután párom meglep engem önmagával ( \o/ ). Talán ez a hír volt a mai nap fénypontja. Régóta nem voltam ennyire szétesve. Egész nap amolyan nyúzott egy dög voltam. Kedvem semmihez nem volt, mégis, azt kell mondjam, a Wolwerine film egész jó volt így félkész állapotban is. Nem nagy újság az előző mondatom után, hogy ezt néztem meg ma. Elég sok részletben. A páromon is éreztem a nyűgöt, sokszor beszéltünk telefonon ma is, s ugye reggel még együtt voltunk, de most este már hiányzik. Nem csak ő maga, hanem az érzés, hogy a páromhoz jöjjek haza, együtt legyünk. Kerülöm a túlzott szaftosságot nyálcsorgatós epilógusokkal, de tény, hogy nagyon hiányzik mellőlem a kis drágám. Pár nap alatt annyira hozzászoktam, hogy mindig körülöttem van, türelmesen, szeretően, kedvesen, s odaadóan, hogy az hihetetlen. Régen úgy ismertek meg engem, hogy sokáig nem bírom a kötöttséget, s egyenesen menekülök belőle. Mostanra ez megváltozott. Nem dobok el egyetlen lehetőséget sem, hogy vele legyek, mi több, inkább más dolgokból veszek el időt. Praeto barátom kb egy hete ezt szóvá tette, miszerint kicsit hanyagolom őt, s elég részletesen magyaráztam, hogy ez nem Tifa miatt van, s ezt még mindig támasztom alá, de tény, hogy próbálok az életből minnél többet kifacsarni, hogy vele lehessek.

A Motokos videót Tifa beadja AMV (anime music video) versenyre, s magam is akarok egyet. Azt hiszem a Full Metal Panic lesz nálam terítéken. Van pár jó ötletem, amit ki akarok próbálni, hátha tetszik majd a nagyérdeműnek is. Szeretném, ha őszinte kritikákat kapnék, ha rávilágítanának hiányosságaimra is, mert nagyon jól tudom, abból is van bőven, de ismerőseim többsége van oly kedves, s inkább felvidítani próbál, mintsem a szemembe vágni a csúf igazságot. Nem tartom az őszinteség hiányának, csak a jellemem fejlődéséhez ez is szükséges. Tifa is olvassa a blogomat, általában azt kapom tőle: "ez is nagyon jó lett", hiába is érzem néhanapján a hiányt a minőségben. Node ez egyéni szocvélemény. Aki ismer, nagyon jól tudja, kegyetlen kritikus vagyok, de a legkeményebben mégis magammal szemben viseltetek.

Erről jut eszembe! Pár ember kritikájában szerepelt, miszerint néhanapján szótár kell mellém... Ezeknek az embereknek üzenem, hogy WoWos guildbe adtam anno be applikációt, amiben használtam azt a kifejezést, miszerint "irreveláns". Erről külön fórum született, s 2 hétig visszhangzott a ventrillo csatorna a kérdéstől, miszerint mi is ez? Engem csak a munkatársam kérdezett meg, de ő is a guild tagja. 2 hétig tőlem senki nem merte megkérdezni. Bah, félelmetes a maci dudu, mi? ;)

Sousuke Sagara, vigyázz, új AMV készűl rólad a szobám rejtekében! Hehehe. Nem menekülsz, te pixelhalmaz, te!

Áve!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsinor.blog.hu/api/trackback/id/tr461050535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorthenas 2009.04.07. 09:39:41

Hm... Csöpögés? Elhanyagolás? Azt hiszem itt egy picit a védelmedre kell kelnem.

Egyrészt, ha valaki számára csöpögősnek is hangzik amikor a boldog párkapcsolatodat említed, akkor az ilyen ember gondolkodjon el azon, hogy ha őszintén beszélne az ő saját párkapcsolatáról, akkor milyen szavakat, milyen mondatokat használna?

Másrészt, amikor egy baráti társaság egyik tagja megtalálja a nagy boldogságot, akkor óhatatlanul is ez a szituáció alakul ki. Teljesen természetes, hogy akinek friss és boldog párkapcsolata van, az minél több időt akar a párocskájával tölteni. Ekkor kell a barátoknak örülni, hogy egyikük megtalálta a boldogságát, és nem a szemére vetni, hogy kimaradozik a megszokott közegből. A barátság nem erről szól, hanem a toleranciáról és arról, hogy örülünk a barátunk boldogságának. Ugyanakkor a boldog delikvensnek érdemes odafigyelnie, hogy amennyire lehet, azért ne hanyagolja el a megszokott baráti társaságát sem. Természetesen talán ez az egyik legnehezebb dolog a világon, hogy megfelelj egy több éves megszokott társaság elvárásainak és az új, izgalmas, személyes kapcsolatodban is maximálisan megfeleljen. A legszebb, ha sikerül a párunkat is "bevinni" a régi társaságba, természetesen ez nem mindig megvalósítható.

Én teljesen megértem ZsiNor boldogságát és mint már azt kifejeztem, nagyon örülök, hogy megtalálta a boldogságot Tifa oldalán. Idejét sem tudom, mikor volt ennyire felszabadult egy párkapcsolatában, mint most. Gratula Tifa és gratula nektek gyerekek. Lesz ez még szebb és jobb is és akkor Praeto sem fog panaszkodni :)

Tifa-chan 2009.04.07. 10:19:33

@Dorthenas: Annak, hogy ezt így látod, én örülök a leginkább^^ Reméltem, hogy nem fogom nagyon a feje tetejére állítani szegény kedvesem életét, ha beleugrok. Ezek szerint sikeres a beugrás:D Ha rajtam múlik, így is fog ez folytatódni ;)

Dorthenas 2009.04.07. 12:28:22

@Tifa-chan: A beugrás sikeres igen :D műugrásban ez egy tripla leszúrt rittberger cukahara mozdulattal :D maximális pontszám garantált :D
süti beállítások módosítása