Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez van most srácok. Ezt LEHET szeretni. Divat az anime. 'majd 10 éve néztem meg a Ghost In The She... (2009.05.21. 08:19) Anime/SakuraCon 2009
  • Utolsó 20

Greenpeace

Nincs megjeleníthető elem

Akiknek az oldalait ajánlom:




Szösszenetek

Mindenünk gázos- és kevésbé fájdalmas, de megterhelő ám mégis boldog napjaim skicce, szenvedéseim foka. :D

Friss topikok

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez is egy játék. Kinek bejön, kinek nem. Nem szégyenlem, hogy kipróbálom, s még 1 napig tart a var... (2009.05.21. 08:13) Szimulált élet

Linkblog


Dupla kávé

2009.03.14. 22:23 | ZsiNor | Szólj hozzá!

Kedves olvasóm!

Rendhagyó már, h minden nap írok így a naplómba, s a rendszerességet szeretem. Mindig is szerettem, hiszen egyfajta biztonságot sugall. Nincs ez másképp egy blogírással sem, hiszed vagy sem! A mai nap nagyon nem a gép előtt töltött időről szólt, hisz nem csak párom, de az ő egyik barátnője is velünk tartott tegnap hazafele úton.

Miután Enji tegnap elment tőlem, s magával vitte az új Sidekickjét, lassan ideje volt elkezdenem készűlni a hétvégére. Ami a mai blogomban az érdekes igazából az az, h a hétvége még nem ért véget, azaz úgy ültem le ide írni, h a rendet nem akarom megtörni, de egy biztos, nem ezzel akarok most foglalkozni. :) Annyira jól érzem magam így már több, mint 24 órája, h csak na!

Félbeszakítottam megrögzött gépelési technikámat egy pár percre, míg Tifa és Saca megmasszírozták a vállam, s ittunk még egy kanyar gyümölcsvodkát. Mi iszákosak! E! A röhögés nem akar elfogyni! Végtelen szórakoztató minden perc, amit így töltünk. Egyedül az én perverz humorom, mi kicsit kiakasztja Sacát, de kezdi már megszokni. Az idiótizmus nem is gyenge kifejezés rám most. Hihi.

Nimlot egy órája lépett le tőlünk, azt mondta, ő is nagyon, de nagyon jól érezte magát. Fagyi, sör, forró csoki, gyümölcsvodka, kürtöskalács, volt itt ma minden, s most a popcorn fogy egy film alatt. Ennyit régen lököttködtem egy nap alatt, s kezdem érezni, h a fáradtság leple szépen rámtelepszik, de majd pihenünk a sírban. Rest in pieces. Majd. Soká. Az élet nem múlik el ennyire gyorsan. Mondottam volt anno, élvezzük, amit- és amíg lehet!

Hogy telnek a percek, az órák, s bizony a napok is, ha az ember valóban jól érzi magát! Erről is írtam, de most annyira el vagyok foglalva a marhaságokkal, h nincs egy épkézláb ötletem. Milyen kellemetlen, ugye? Hihihi. Nem szabad feladni! Bátran visszavetem most magam szépen a társaságba! Majd beszámolok mindenről!

Bocsánat, h kevésbé lett rendhagyó a mai postom, de holnap visszatérek a rendes kerékvágásomba!

Áve!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsinor.blog.hu/api/trackback/id/tr791002591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása