Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez van most srácok. Ezt LEHET szeretni. Divat az anime. 'majd 10 éve néztem meg a Ghost In The She... (2009.05.21. 08:19) Anime/SakuraCon 2009
  • Utolsó 20

Greenpeace

Nincs megjeleníthető elem

Akiknek az oldalait ajánlom:




Szösszenetek

Mindenünk gázos- és kevésbé fájdalmas, de megterhelő ám mégis boldog napjaim skicce, szenvedéseim foka. :D

Friss topikok

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez is egy játék. Kinek bejön, kinek nem. Nem szégyenlem, hogy kipróbálom, s még 1 napig tart a var... (2009.05.21. 08:13) Szimulált élet

Linkblog


Ferences bál

2009.02.21. 08:13 | ZsiNor | 1 komment

Kedves olvasóm!

Ma van párom sulijának bálja. Szívem jóvoltálból hivatalos vagyok, s menni is szeretnék. Feltankoltam majdnem mindenből. A fényképezőgépben 250 szabad hely a memóriakártyán a legnagyobb felbontáson, a legjobb képminőséggel. A videókamerában vadiúj DVD lemez, akkuja csurig töltve, le ne merűljön nekem! Még mindig feszülök, h egy tenyérnyi kis kamerába hogy tudtak ennyi technikát belestuffolni, aztán lassan megértettem, h a képernyő is érintős. Lesz ma még ezzel vicces estém. Nadrágot is találtam, ami jó rám, s kellően elegáns, hisz kedvesemmel keringőzni is fogunk ma. Nagyon táncolhatnékja van. Remélem, ez estig meg is marad. 8 órán át tart a bál. Jesszus Isten. De komolyan. 2400 vendégre számítanak, óriási buli lesz, de annyit szervezkedtek, h ennyi erővel a csillagokat is leránthatták volna erre az egy estére.

Az utóbbi 2 hétben Tifa tűkön ült, h minden kész- illetve meglegyen. A szoknyája a megfelelő színben pompázzon, tökéletesen passzoljon a többi ruhájához, legyen báli cipellő, a tánc minnél tökéletesebb legyen, stb stb. Annyi mindent pakoltak a vállára, s annyira aggódott szegény, h rám is sikeresen átpakolta a félelmét. Igen, már én is aggódom. Ez tegnap este kezdődött nálam. Nem akarom neki megmondani, mert aránylag már megnyugodott, s minek terheljem én, mikor ez az Ő nagy napja?

Ülök a reggeli kávém mellett, túl vagyok egy frissítő zuhanyon, bambulok, s próbálom összeszedni a gondolataimat, h mi a fenét fogok én 8 órán keresztűl csinálni? Pláne, h legkésőbb délre a kamerát letisztítva oda kell adnom majd a nővéreméknek is. De jó... Ing nem lesz már itthon, ami még rám is jönne... Hány kiló voltam én a Delta Concert idejében? Minden nap más ing, más nyakkendő. Legalább nyakast nem kell újat vennem. Azt csak megoldom valahogy. Baxa meg!

Hol lehet mini DVD-t venni? Kéne egy 2.88-as. Nyugatiban csak kapok már egyet. HQ-ban 21 perc alatt megtölti a lemezt a kamera, de basszus, nekem a fontos események legalább HQ-ban kellenek, ha nem is HD-ban. Tudom, maximalista vagyok, de gondoljunk csak bele... A világban olyan gyorsan fejlődnek ezek a dolgok, h a HQ 3 év múlva már amúgyis vicc lesz, hisz a HD hódít. Gyorsan. Igaz, a blue-ray nem, de minden csak idő kérdése.

Jól eltértem a témától. Sokszor igazán nehéz fókuszálnom a gondolataimat, mert csak úgy szárnyalnak a szélrózsa minden irányában folyton.

Hol fogok én rágyújtani a bálon? Eh...

Nah, elég már magamból! Esküszöm, magam idegesítem, s még dél sincs. Hehehe. Én marharépa.

Memo: Dortent ne felejtsem felhívni kora délután, h ledumáljuk, h h jutok haza. :)

Áve!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsinor.blog.hu/api/trackback/id/tr90956023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Namo 2009.02.21. 11:09:53

Hi!

Tudod: pihi szuszi. :D Nugi, nugi. :D
Biztos jó lesz, bár valóban 8 órán keresztül kicsit harcore ünnepség. Mégha oximoron ez így akkor is. :)
Én sajnos nem értek hozzá, hogy ez a bál milyen jellegű, mennyit szerepel benne, vagy milyen szinten kell részt venni, de azért csak lesz rád is ideje.
Ha nem, és csak keringőre ér oda hozzád, akkor majd jól elszédíted viszonzásképp. :)
süti beállítások módosítása