Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez van most srácok. Ezt LEHET szeretni. Divat az anime. 'majd 10 éve néztem meg a Ghost In The She... (2009.05.21. 08:19) Anime/SakuraCon 2009
  • Utolsó 20

Greenpeace

Nincs megjeleníthető elem

Akiknek az oldalait ajánlom:




Szösszenetek

Mindenünk gázos- és kevésbé fájdalmas, de megterhelő ám mégis boldog napjaim skicce, szenvedéseim foka. :D

Friss topikok

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez is egy játék. Kinek bejön, kinek nem. Nem szégyenlem, hogy kipróbálom, s még 1 napig tart a var... (2009.05.21. 08:13) Szimulált élet

Linkblog


Valentin nap

2009.02.14. 13:13 | ZsiNor | 3 komment

Drága olvasóm!

Hadd kívánjak neked is boldog Valentin napot. Sokak számára nagyon fontos ez a nap. Boldog emberek, párkapcsolatok virágzásai... Itt az idő, h kinyilatkoztassuk szerelmünket. Már aki, már ahogyan. Nekem ez a nap fontos. Én, ki a kis dolgokat fontosnak tartom, ám a nagyokat félvállról veszem ("Zápor tanítása" - Zen gondolat), azt hinnéd, a mai nap nagyon ellazulom áldott semmittevéssel. Sajnos idén igazad van. Nemrég értem haza páromtól, Visegrádról, s sajnálom, h a mai napot külön kell töltenünk. A család bezavart. Ők ma látogatnak. Józsival (Tifa édesapja) láttuk egymáson, h egyikünknek sincs ínyére a dolog, de legyünk dinamikusak, engedékenyek mások akarata előtt is néha. Pláne, ha belegondolunk, h párommal úgy tervezzük, lassacskán valóban minden nap együtt fekszünk, együtt kelünk. Tudom, odébb van ez, de kinek kell a viszály? Volt belőle elég az életemben. Most máshogy akarom csinálni, így nyugalomra intettem szívem.

Apropó Valentin-nap... Két órás utam alatt hazafele nyugodtan olvasgattam a nálam lévő mangákat (japán eredetű képregények), s közben figyeltem az embereket. Megszoktam, h engem megnéznek az utcákon, a tömegközlekedési eszközökön. Most sem volt máshogy, de ami nekem mégis szemet szúrt, az az, h senkit nem láttam párban. Emberek! Tudom, h ez is csak egy szombat, de akinek van valakije, ez az a nap, mikor igazán meg kéne értetnie vele, h szereti. Nem jó ilyenkor egyedűl lenni. A sok sápadt, fáradt arcot a vonatokon kifejezetten kellemetlen volt nézni. Tényleg ennyire gyorsan sorvad el a világ? Hogy öregszünk, az egy dolog, de egy egész másik generáció veszi át a helyünket, akikben valóban nincs meg az, amit mi anno romantikának becézgettünk?

Enji havernőmmel utaztunk tegnap Visegrád irányába a buszon Tifával, s közölte, hivatalos ma a kedveséhez... De nem Valentin napozni, hanem a kedvese édesanyjának születésnapjára. Tifával összenéztünk, s próbáltuk eldönteni, h ez  most egy vicc vagy komoly? Felnevessünk vagy vágjunk savanyú képet. Az utóbbi mellett döntöttünk.

Nincs jó idő, ezt konstantálom. Tegnap mégiscsak egy kardigánban indultam el. Nekem ennyi elég volt, igaz ma délelőtt a kompnál Visegrádon összeszűkült kicsit ánusz rózsám. Blah, a farkasok csak úgy üvölthettek az állatkertben a nem éppen skandináv áramlatu szellők hatására.

Egy szó, mint száz... Ahogy észrevettem, Szt Valentin forog a sirjában. Szombat van, mégis a fél MSN-es kontaktom online. Kiábrándító.

Áve!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsinor.blog.hu/api/trackback/id/tr47942610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Namo 2009.02.14. 19:59:31

Szia!

Rendbontó leszek. :) Ugyanis amióta kezdődött a blogod folyamatosan olvasom, és nem a témához szól a kommentem, hanem Hozzád. :)

Örülök annak, hogy helyén van az életed, találtál boldogságot. Meg kell valljam, hogy nem ilyen embernek ismertelek meg, értem ez alatt, hogy bizonyos dolgok ilyen szinten foglalkoztatnak. Ez viszont csak amiatt lehet, hogy nem ismerlek még eléggé. Egy szó, mint száz tetszik a blogod, tetszik ahogy írsz, úgyhogy csak így tovább. Nem utolsó sorban pedig további sok boldogságot Nektek. :)

ZsiNor · http://ursius.hu 2009.02.14. 21:00:02

Szervusz, kedves Namo!

Éppen hangkapcsolatban vagyok a párommal, s felolvastam neki a kommented. Nagyon hálásak vagyunk mindketten neked a kedves soraidért, s jómagam nagyon köszönöm, h olvasol!
Bár tudnánk, ki rejtőzik a név mögött, de tippem azért van. :D

Még egyszer köszönöm, Namo! Nagyon jólesett ez most!

Dorthenas 2009.02.18. 14:00:37

Nos én a témához szólnék hozzá, már amennyire ennyi idő távlatából ezt még illik...

A Valentin nap egy gyönyörű és igazán kellemes ünnep lehet két, egymással párkapcsolatot élő ember életében (elvonatkoztatva a kereskedelmi ünnep mivoltától!!!).

Viszont szerintem egy párkapcsolatban nem CSAK Szt. Valentin napján kellene kimutatniuk az embereknek, hogy fontos számukra a párjuk, hanem bátran tegyék meg ezt minden héten, akár minden nap (félreértések elkerülése végett nem azt mondom, hogy a ti esetetekben erről lenne szó, hisz úgy látom ti foglalkoztok egymással nem keveset, ahogyan azt illik). Azonban egy apró dolgot nem szabad elfelejteni: Nagyon sok ember van egyedül manapság és ez talán így a szerelem ünnepén válik igazán szembetűnővé, mint Neked a vonaton. És hogy miért van ez így? Erről nálam okosabbakat kell megkérdezni, én csak a saját verziómat ismerem, ugyanis én is egyedül töltöttem e szép napot, bár nem panaszkodom miatta.

u.i.: Ha valaki ismeri azt a szárnyas, íjas kisfiút, akkor szóljon már neki, hogy kezdjen el ész nélkül lövöldözni, mert így szomorú lesz a világ.
süti beállítások módosítása