Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez van most srácok. Ezt LEHET szeretni. Divat az anime. 'majd 10 éve néztem meg a Ghost In The She... (2009.05.21. 08:19) Anime/SakuraCon 2009
  • Utolsó 20

Greenpeace

Nincs megjeleníthető elem

Akiknek az oldalait ajánlom:




Szösszenetek

Mindenünk gázos- és kevésbé fájdalmas, de megterhelő ám mégis boldog napjaim skicce, szenvedéseim foka. :D

Friss topikok

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez is egy játék. Kinek bejön, kinek nem. Nem szégyenlem, hogy kipróbálom, s még 1 napig tart a var... (2009.05.21. 08:13) Szimulált élet

Linkblog


Ez a cím nélküli post... jobb, mint a post nélküli cím

2009.04.05. 20:49 | ZsiNor | 5 komment

Kedves olvasóm!

Ilyen csodás időben vétek bentragadni 4 fal, padló, plafon közé. Ugyan mi sem voltunk egész nap napon, tekertünk 3 városnyit, majd hazafele betoltunk egy fagyit. Isteni jólesett utána a zuhany, a hajmosás a kellemesen meleg víz alatt.

Mivel a drágám éppen az ágyban nézi a monitoromat, így kisablakban írom a blogomat, s egy másik ablakban nézi a Full Metal Panic Fumoffut, annak is a 6. részének a második felét, amikoris Sousuke és Chidori egy elhagyatott kórházban próbálnak egyről a kettőre jutni. Chidori próbálja elérni, hogy Sousuke félelmet érezzen végre, de helyette ő maga retteg a végtelenségig. Úgy ki van már akadva, ahogy a nagy könyvben meg vagyon írva.

Múlt hétvégén asszony befejezte a Cryostasis című eposzt, azaz egy horror játékot, de erről már írtam pár bekezdést. Ma a BioShocknak kezdett neki a javaslatomra. Azt mondja, az FPS (mész, oszt lősz) játékok távol állnak tőle, hiszen ezek a leggépigényesebbek, s neki sosem volt valami erős masinája, mégis be kell vallanom, elég jól teljesített a hölgy. Aprította az ellent, ahogy John Rambo és Bruce Willis is szégyenkezne. Ezeket azért hoztam fel, mert a két idióta karakter csak küldi kifele a skulókat, s a nagy lőszeráradat, amivel elárasztják a vásznak, a nagyszámok törvényéről árulkodik. Sokat lősz, egyszer csak eltalálod, amit kell. Én jobban szeretem az egyet lősz, s az talál című műsort.

Sajnos a félelem tőlem távol áll. Nagyon ritka, hogy megüti a fejem ez az érzés, de hogy utoljára mikor éreztem a gerincem mentén azt a bizsergést, annak idejére már nem is emlékszem. Bevallom, kicsit irigylem ilyenkor Praetot és Tifát is. Mindkettő át tudja ezt élni, s élvezni is. Nekem a Cryostasis és a BioShock is elég monotonan telt. Mentem, azt csináltam a dolgom. A Silent Hill már kicsit jobban lekötött a sok feladványával. Most a 3 telepedett fel a gépemre. Párom kíváncsi volt rá, hát hagytam, hadd próbálja ki. Szeretnék ilyesmitől rettegni én is, de a félelmeimet más témákra tartogatom.

Áve!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsinor.blog.hu/api/trackback/id/tr281048272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PraetoriaN 2009.04.05. 21:42:34

Ó a játéktól való félelem, hehe... Amikor ez kerül szóba, mindig eszembe jut amikor anno 8-9 évesen leültem Doom 2 elé, és nem jutottam túl az első pályán se. Miért? Mert nem mentem túlmenni az első fordulón :D Tudjátok, amikor "spawnolsz", rögtön egy nagyobb szobában vagy, és előtted 2, a leggyengébb fajta ellenségből ott rappel egyhelyben (kis kitérő - tudom hogy a 90es évek elején "kicsit" kezdetlegesek voltak a dolgok ilyen téren, de mai napig nem fogom fel agyilag hogy jutott eszükbe a kezdő látómezőbe berakni két ellenséget, akik, ha órákra otthagyod a gépet, órákig rappelnek egyhelyben...). Azokat még le mertem lőni, de ott van egy kis folyosó, jobbra kanyar, bekanyarodás után balra egy ajtó, sembe egy kis szoba, jobbra folytatódik a pálya. Na én ott elakadtam, és csak évek múltán mertem továbbmenni a játékkal. :D

/off
Miért nincs a postnak címe? o_O
/on

Dorthenas 2009.04.05. 21:54:42

Ez a cím nélküli post...jobb, mint a post nélküli cím, azért azt lássuk be :D

Játékok és félelem... Megmondom őszintén, hogy én rettenetesen bele tudom magam élni a játékokba, valószínűleg, mert ritkán játszom. A félelem igazából ebből adódik, hogy bele tudom, bele akarom e élni magam a dologba. Filmekkel is hasonló a helyzet. Ha nem lényegülök át, ha nem süllyedek bele, ha nem képzelem a magam valóságává, akkor nem is fog rám hatni...de akkor mi értelme van?

Tény, hogy a való életben sokkal több kell, mint egy rendetlen szoba és idegtépő zene. A vér meg a belek pedig max undorítónak hatnak, de voltam már elég disznóvágáson, hogy ne zavarjon túlságosan. És ha a valóságban odajutnék, hogy egy zombi ellen kell megvédenem magam? Nyugodt lehetsz, hogy legalább egy Hatori Hanzo kard lesz a hátamra szíjazva :D

A doom 2 az eggyel együtt pedig a maga idejének legzseniálisabb játéka és teljesen felesleges szerintem egy több mint egy évtizedes játékot a maiakhoz hasonlítani. Egyrészről esélye sincs, másrészről mindig ő lesz a best of, mert ez volt az első, amitől az emberek maguk alá piszkítottak a gép előtt ülve.

PraetoriaN 2009.04.06. 00:54:52

Dorten sikeresen félreértettél :P Nem a játék grafikáját, meg fizikáját hasonlítottam, vicces is lett volna. Sőt még csak nem is hasonlítottam, csak a józan paraszti észt kérdőjelezem meg ezekkel az egyhelyben rappelő alakokkal :D Ha jól emlékszem abban a kezdőteremben volt pár oszlop, mibe tellett volna azt a két egységet az oszlop mögé rakni? :P

ZsiNor · http://ursius.hu 2009.04.06. 10:36:07

Azt kell mondjam, én tudom a mai játékokhoz hasonlítani, hisz a NecroVision után, illetve a ma reggeli BioShockos örömök teljében azt tudom mondani, a Doom2 igenis élvezetes, s játszható újra. A gépigénye sokkal kisebb, s tény, hogy csúnyább is, de majdnem ugyanazt az élvezetet hagyja. Sokkal, de sokkal nagyobb gépigénye van annak, hogy a víz kicsit elmossa a látásodat, s maga az egyszerű kód, ami alatt a D2 futkorászik... Nos, a mai napig nem tudták a népek optimalizálni a nagyobb játékokat. Nevetséges amit mondok, de szerintem a Doom3 grafikai motorja is teljesen egy járható út lett volna, de most ugye az új Unreal motor a "menő". Szépek, nem vitatom, de mégis milyen erőmű kell hozzá? Nálam MEDIUM-on 6-7fps volt Necroban a pokol pár pályája, mert a hülye tüzek mindenhol úgy lerántották a sebességet az optimalizáltság hülye hiánya miatt, hogy csak na. Doomban nem volt ilyen gond, pedig ott is égett sokminden. Nah mind1. Azt kell mondjam, a Doom2 a gépigénye és a feelingje miatt a mai napig nálam top5-ös. Pedig igenis eltelt 15 csodálatos év a megjelenése óta. Jah, s nem is beszéltem arról, hogy a Doom moddolható. A mai okosságok alig.

Dorthenas 2009.04.06. 14:12:29

@PraetoriaN: Ha azokat az oszlop mögé rakják, akkor nem baszartál volna az elején, hanem szívrohamot kapsz, mikor elmész a két oszlop között és felhördül a két varacskos disznó :d

Megtisztelő a post címe :)
süti beállítások módosítása