Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez van most srácok. Ezt LEHET szeretni. Divat az anime. 'majd 10 éve néztem meg a Ghost In The She... (2009.05.21. 08:19) Anime/SakuraCon 2009
  • Utolsó 20

Greenpeace

Nincs megjeleníthető elem

Akiknek az oldalait ajánlom:




Szösszenetek

Mindenünk gázos- és kevésbé fájdalmas, de megterhelő ám mégis boldog napjaim skicce, szenvedéseim foka. :D

Friss topikok

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez is egy játék. Kinek bejön, kinek nem. Nem szégyenlem, hogy kipróbálom, s még 1 napig tart a var... (2009.05.21. 08:13) Szimulált élet

Linkblog


Nem egy jó nap az emberiségnek...

2009.03.10. 17:41 | ZsiNor | 2 komment

Kedves olvasóm!

Majdnem minden nap kacagunk valamin, de előfordul, h csőstül jön a baj. Személy szerint ma semmi negatívat nem éltem eddig át, de oly sokminden bántotta ma a szemem, h csak na! Általában vidámak vagy informatívak a postjaim, de nem tudok ennyire átsiklani a világ gondjai felett én magam sem.

Ami személyesen érint, az az, h Tifa is kicsit szenved lelkileg, de ezt nem nagyon fogom kitálalni, viszont ez engem is megviselt. Töretlenűl folyik minden a maga medrében, de nem esik jól szomorúnak látnom senkit, kit szeretek. Neki nem igazán vannak komoly dillemmái, de mindenkiben van valami, ami kicsit rá tudja nyomni a béllyegét. Tegnap este kicsit megharagudtam rá, de aki ismer, tudja a haragom nem tartós soha, s meg tudtuk ezt is beszélni. Egy kis lelkiismeretfurdalás azért mégis van bennünk. Talán ez volt az első, h nehezteltünk csöppet egymásra. Spongyát rá!

Kezdjük a nap elején. Valaki a népligeti metróaluljáróban az Újpest felé közlekedő metrószerelvény lejáratánál nagyon siethetett a kiszemelt tömegközlekedési eszközhöz, mert a lépcsőn kegyetlen gyorsan leért. A végeredmény egy tucat rendőr, s BKV dolgozó, pár mentős, egy kordon és egy hullazsák. Szerencsétlen flótás. Ami ebben a megrendítő, h az emberek még csak le sem lassítottak vagy fel nem gyorsítottak, hanem nemes egyszerűséggel teljesen egykedvüen mentek a maguk dolgára. A halál ennyire nem megrendítő senkinek? A hírekben úgy fel tudják fújni néha a haláleseteket, h teljesen kiakasztott, mennyire letojták ezt az esetet a népek.

A másik, ami kiakasztott, h Zalaakármicsodán megalázott 3 tinédzser egy negyediket. Huh, micsoda újdonság! Erről megnéztem a videót, elolvastam a beszámolót, stb stb, s rá kellett jönnöm, h akármilyen megrázó is a videó, engem nem borzaszt el. Velem is próbálkoztak anno régi lakhelyemen, Békásmegyeren. Persze, normális, h ebből rendőrségi ügy lesz, s igenis ítéljék el a bűnösöket, mert ha az én fiammal vagy lányommal tették volna ezt, én fel is húznám őket egy kötélre! Viszont akárhogy nézzük, sajna nem kirívó eset az ilyen. Szégyen, de már évezredek óta ez van. Most mégis meg fogjuk tudni állítani mindezt? Felfújt dolog, akárhogy is nézem. Sajnálom, h ezt kell mondanom, de ez az igazság. A világon vannak, mik nem akarnak változni.

Ha ez még egy napra nem lenne elég, hát kedves havernőm felhívott, h párja tegnap kórházba kerűlt, s mi több, a főbérlő kitette a szűrüket, s a 2 éves kislány ruháit nem hajlandó kiadni a lakásból nem is beszélve a lány munkacuccairól, amik nélkül nem tud dolgozni. Elég kellemetlen, ugye? Mégis sírva hívott fel, csak hogy hallgassam meg, mert az apja pár perccel korábban csörgött rá, h meghalt a nagymamája!

Csoda, h befogom a fülem, s becsukom a szemem? A világ tele van trutyival, s mi nyakig ülünk ebben, gázolunk benne, mintha létszükségletünk lenne. Hol a harmónia, hol az összetartozás? Én örülök, h a saját portámon rendet tartok! Vigyázok a családomra, a barátaimra. Akármi baja van ezeknek az embereknek, tudják, h fordulhatnak hozzám egy jó szóért, tanácsért vagy effektív segítségért.

Ma az exem névnapja van. Te is?-el való tanácskozás után úgy döntöttem, a békesség kedvéért egy kicsit tartózkodó SMS-t küldök neki. Bevállt. Normálisan válaszolt! Ez ugyan nem nagy hír egy kívülállónak, de aki körülöttem van, tudja, nem semmi! Szeretem a párom, vele akarok élni, s imádom, h megérti, a része volt anno Ildi is az életemnek, s ugyan le van zárva, de nem hunyhatunk szemet felette. Nem szereti, nem is kérem rá, meg is értem, viszont büszke vagyok rá, h Tifa ilyen szinten megbízik bennem! Nincs oka féltékenynek lenni, s ami történik velem, elmesélem neki. Nyálas vagyok most, tudom, ez van. Szeretem és kész. Nem hinném, h ezen felül tudna akárki is emelkedni. :P Ha nem tetszik, nyaljatok sót, én ilyen vagyok. Bleee!

Áve!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsinor.blog.hu/api/trackback/id/tr96994078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsandi27 2009.03.11. 09:12:52

Gondolkoztam pár percet, hogy mit is reagáljak ezekre a sorokra. De ahogy olvastam éreztem, hogy egyre csúszok bele a depresszió gödrébe. Így inkább gyorsan valami szép és építő felé tereltem a figyelmem, bár ettől még a világban, körülöttünk vannak igenis nagyon kellemetlen élményt okozó esetek. Amíg nem volt fontos az életemben a hit, s nem voltam vallásos.(..az vesse rám az első követ..aki nem hisz semmiben ...: P ) sokszor nem tudtam a helyén kezelni az eseményket. Sok-sok minden hatására ma már csak a jó dolgokat vagyok hajlandó beengedni az elmémbe. Muszáj tudatosan mosni az agyunkat, mert a világból ránk ömlik a szenny! A gazdasági válság, az emberek érdektelensége, a globális felmelegedés, az óceánok elsavasodása, a megfagyott emberek, megkínzott állatok...stb..stb engem is izgatnak, de rájöttem, hogy a megoldásokat kell keresnem, s nem rágódnom a problémákon.Én így élek.Két dolgot nem lehet egyszerre keresni: kifogást és megoldásokat. Ha megoldásokat keresek, az ember gondolokozni kezd az agyacskájával (márha ugye van neki :))., s nincs időm depis lenni, mert a megoldandó problémára fókuszálok. Ma már ha látok egy rászorulót, s nem tudok neki helyben segíteni..inkább gyorsan többet dolgozom, hogy megteremtsem a feltételeket a hosszútávú segítségnyújtáshoz. Üres tányérből nem lehet éhezőket eteni!Sajna ez van.
Én megtanultam a saját bőrömön, hogy az élet előbb kis kavicsokkal kezd el dobálni, hogy vedd észre nem jó írányba megy az életed.. Aztán egyre nagyobbakkal, s a végén egy sziklát zúdít rád, hogy észre vedd..valamit nem csinálsz vagy valamit nem jól csinálsz az életedben. Nem kellene megvárni a sziklát, mert marha nehéz kimászni alóla, nekem is nehezen ment.
Engem is bánt, ha rossz dolgok történnek a barátaimmal vagy körülöttem, de hiszem, hogy minden okkal történik, azért hogy ők fejlődhessenek...és ...MINDIG KISÜT A NAP! :))))

Dorthenas 2009.03.11. 10:38:25

Hm...Eredetileg hasonlót terveztem hozzászólni, mint Andi. Azért megpróbálom, nem leírni ugyanazt ;)

Szóval:
Annak idején számomra napi rutinnak számított a reggeli kávé mellé az aktuális sajtó átnyálazása. Megölték-meghalt-ellopták-betörtek-karamboloztak-nincs lába/keze/akármilye-szar szar hátán. Elkezdtem keresgélni, hogy az ilyen lehúzós, negatív dolgokon kívül történt e valami más is a világban? Ekkor találkoztam a celebnek titulált személyekkel kapcsolatos hírekkel. Nem tudom, ki hogyan van vele, de engem nem érdekel sem Annácska k*szott kutyája, sem a Győzike família szarságai, sem a többi ilyen hír. Hol vannak a HÍREK? Képzeljétek, megtaláltam őket! Amíg a fent leírt dolgok főcímet kapnak, egész vagy fél oldalakat foglalnak el az újságokban, addig például az, hogy magyar matematikus és fizikus fiatalok nobeldíj közelébe kerültek 3 ismétlem, HÁROM sorban van leírva a sajtó sarkában!!! Ekkor döntöttem úgy, hogy nekem ez nem kell. Tévét már nagyon régóta nem nézek, de ekkor leálltam az újságok olvasásával is. Ha valamire kíváncsi vagyok, valamit nyomon akarok követni, akkor kihasználom az internet adta lehetőségeket, de ott is legalább 3 hírportálon nézek utána a dolgoknak, hogy össze tudjak rakni egy valós képet.
Az ember sajnos ilyen már évszázadok óta. Ha valami rossz, valami negatív történik, annak gyorsabban megy híre, mint ahogy a futótűz terjed a kiszikkadt prérin. Azonban ha valami jó dolog történik, ha valami építő jellegű és/vagy pozitív, akkor azt keresni kell, mert az ALAP és az nem hír, nem újdonság.
Járhatunk nyakig a fekáliában, mert az élet ömleszt annyi szemetet, hogy akár el is lephessen. Elegendő, ha a városban végigmenve nyitott szemmel körülnézel! Nyomorékok, hontalanok, egymás iránt teljesen közönyös emberek. Mindenki él a saját kis világában és ha neki megy egy másiknak, akkor is csak csodálkozik : "Jé más is van itt rajtam kívül?"

Azonban mi a földön élünk és a fertő is itt ömlik. Nézz felfelé mindig és törekedj a magaslatokba, mert ha még felhős is az ég, tudnod kell: "A felhőkön túl MINDIG süt a Nap!"

Élj harmóniában embertársaiddal, akiknek tudod fogd meg a kezét és húzd felfelé, ne feledd együtt mindig erősebbek vagyunk mint egyedül!
süti beállítások módosítása