Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez van most srácok. Ezt LEHET szeretni. Divat az anime. 'majd 10 éve néztem meg a Ghost In The She... (2009.05.21. 08:19) Anime/SakuraCon 2009
  • Utolsó 20

Greenpeace

Nincs megjeleníthető elem

Akiknek az oldalait ajánlom:




Szösszenetek

Mindenünk gázos- és kevésbé fájdalmas, de megterhelő ám mégis boldog napjaim skicce, szenvedéseim foka. :D

Friss topikok

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez is egy játék. Kinek bejön, kinek nem. Nem szégyenlem, hogy kipróbálom, s még 1 napig tart a var... (2009.05.21. 08:13) Szimulált élet

Linkblog


Játékot ide!

2009.02.27. 15:57 | ZsiNor | 2 komment

Kedves olvasóm!

Korábban már írtam, h játszani jó, mi több, számítógépes játékokat is jó játszani! Ahogy viszont én vagyok, egy játék kell, ami lefoglal. Akik nem elég kockák, szerintem a mai postomat nem fogják élvezni, hisz főleg a volt-, s remélt játékokról szeretnék írni, merthogy elfogytam. Nem nagyon találok olyat, ami most valóban le tudna foglalni.

Most fejeztem be a Vampire - Bloodlines című annyira azért nem túl epikus művet. Egy általad választott, s alakított vámpírral kell a vámpírvilág sötét bugyraiban felkutatnod egy ősi titkot, miközben a fejed felett az idősebb, erősebb és tapasztaltabb vérszopók rángatják a fonalakat. Lekötött. Számomra kellően élvezetes a játék, de igazán csak az én Malkáv klánommal, akik természetüknél fogva dilinyósak. Mind. Kész vicc minden egyes dialógussoruk. Lásd: "My mind already left, my body follows" - "Az elmém már elment, a testem követi" - beszélgetés vége. Ehm... Nekem fel kellett ezen röhögnöm, s innen már csak súlyosodik a karakter neveletlensége. A helyi atya-úr-istennek is úgy beszólogat, ahogy nekem sehogy nem lenne merszem. Kész csoda, h az első részben nem feszítették meg a karaktert - igaz, közel állt hozzá.

Prince Of Persia - Nos ezen játék is örömet szerzett... De a befejezése annyira lehangolt, h újra nem játszanám. Ennyit szenvedni másfél perc animációért, amiben egyszerűen a hős elsétál a nővel az ölében, s felettük a sötétség elhúz... Ennyi. Nem keveset kellett küzdeni ezért, a nyavajába is!

Fallout 3, nah ez egy játék, amit újra kell majd játszani! Valódi szerepjáték! Rengeteg lehetőséggel, nagyon jó grafikával, háttértörténettel, lebilincselő eseményekkel, s kellően apu-kaliptikus világképpel (direkt írtam így, hogy miért? játsz vele, s megtudod!). Minden megbecsülésem érte.

Egyszóval játékot keresek, ami kitöltené a havi kb 20-30 óra játékszükségletemet. Enji szerint a NecroVision (2009-es lövöldözős gamma az I. VH-ból) "szar". Adok hitelt a szavának, hisz 10 perc játékélmény után valahogy nem ragadott magával. Játszani jó, játszani szeretünk, de mivel? Nem mondom, hogy mindegy, hisz messze nem az. A gépem elbírja a kínt, lehet terhelni a legújabb, de az ősrégi csecsebecsékkel is. Kérek valakit, h adjon tippet! Kész vicc, h a kockahaverok sem képesek olyat mondani, ami beindítja a vágyamat egy játék felé. Vissza kéne térni a jó öreg Warcraft 3 mellé, s a stratégiák világában keresni a választ? Vagy legyünk grafikailag is igényesebbek, s keressünk egy vadító lövöldözős játékot? Versenyezzünk az autópályákon Bugattival? Minden játék arra épít, amit mi nem érhetünk el, nem élhetünk meg. Jogos, ettől válik vonzóvá egy játék, de ne csak arra pakoljanak, amit soha nem érhetünk el. Hadd legyünk a játékban is kicsit magunk!

A vége az lesz, h a Sims2 fogja megadni a választ, s leszimulálhatom így a saját életem hátralevő részét. Szerintetek ott is pocakossá varázsoljam magam? ;)

Áve!

U.I.: Aki javasol játékot, az alábbi konfigurációra tegye: AMD Athlon X2 5200+, 4G Geil, Galaxy 8600GTS 512DDR3, XP SP2

U.U.I.: Warcraft 3 pl nem kezeli a widescreen monitoromat, illetve a számomra megfelelő 1680x1050-es felbontást

A bejegyzés trackback címe:

https://zsinor.blog.hu/api/trackback/id/tr87969976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PraetoriaN 2009.02.27. 18:41:18

Azért azt is tegyük hozzá, hogy neked irtó nehéz megfelelni játék szinten. :P Az utolsó 3 olyan játékot ami engem napokra, hetekre gép elé szegezett eléggé nemes egyszerűséggel nevezted szarnak (a konkrét indokokra már nem emlékszem, de mondjuk nem is ez a lényeg), szóval én részemről feladtam. :D

Nimlot 2009.02.28. 15:19:18

Elfogultságomat kijelentve:DOTAAAAAA!!!! :D
No de amit még én ajánlanék: Mass Effect , King's Bounty és Imperium Galactica 1
Ajánlanám az End War-t is de nem hiszem h a hang irányítás neked annyira bejönne :)
süti beállítások módosítása