Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez van most srácok. Ezt LEHET szeretni. Divat az anime. 'majd 10 éve néztem meg a Ghost In The She... (2009.05.21. 08:19) Anime/SakuraCon 2009
  • Utolsó 20

Greenpeace

Nincs megjeleníthető elem

Akiknek az oldalait ajánlom:




Szösszenetek

Mindenünk gázos- és kevésbé fájdalmas, de megterhelő ám mégis boldog napjaim skicce, szenvedéseim foka. :D

Friss topikok

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez is egy játék. Kinek bejön, kinek nem. Nem szégyenlem, hogy kipróbálom, s még 1 napig tart a var... (2009.05.21. 08:13) Szimulált élet

Linkblog


Gusztus

2009.02.25. 20:49 | ZsiNor | 8 komment

Kedves olvasóm!

Neked mi az, ami már a gusztus határát súrolja? A jóizlés kérdése szerintem ma egyre kijebb tolódik. Nézzük csak meg mennyire nem tabu már a szexualitás! Hazaérek, ledobom a táskámat, s lassan elkezdem levetni a nappali gúnyámat, de apám közbeszól, h "mi van fiam, ma nem sprintelsz?", tetszik tudni, az utóbbi pár napban volt rajtam egy kisebbfajta hasmenés, s hiába mentem el a mellékhelységre a munkahelyemen indulás előtt, így hazaérkeztemre sajna újra trónra ülni voltam kötelezett. Szóval a beszélgetésünk valahogy így folyt le:

- Mi van fiam, ma nem sprintelsz?

- Csak levetem, ami nem kell, s utána lemérem a wc feszítőszilárdságát. Szerinted el fog bírni egy sóletkonzervet?

- Inkább tojtál volna kint a kertben, édes fiam!

- Aha, gondolom, a sinekre, h a környéket betelítse, mi?

Igazából ami kiakasztott, az az, h édesanyám meg sem rökönyödött ezen, mi több, jóízűt kacarászott az apa-fia szócsatán. Nem mondom, anyu sosem volt túlságosan konzervatív, de azért megszabta a határt, h meddig lehet elmenni bizonyos témákban.

A másik meg... Woody Alen szavaival élve: "a szex akkor mocskos, ha jól csinálják". Ebben is van némi igazság, valjuk be. A legjobb mindig akkor volt, mikor a perverzitás határát súroltuk. Te hogy vagy ezzel? Nah, el ne szégyeld magad, ma már mindenki korán kezdi, az érdeklődésünk szinte a születésünkkel egyidős. Ritkán tárgyalom ki a szexuális életem, de nem rejtem véka alá, h van! Mit mondjak, adva van még egy mondás, miszerint "jó nővel lefeküdni, s nem elmesélni, olyan, mint átúszni a Csendes-óceánt, s hallgatni róla". Tény. Férfi ego, férfi büszkeség. A másik meg, h szeretek az emberekkel őszinte lenni. Ha errefele kerűl a téma, miért hallgassak? Miért szerénykedjek? Nem hiszem, h azt mesélném, h én milyen jól teljesítek. Azt döntse el a párom! Szerintem igenis tudni kell mindenről beszélni, de a fő kérdésre visszakanyarodva, hol van a határ? A perverzitásnál vagy még beljebb?

Hol illik megszabni, mi a határ? Szintek itt is vannak, minthogy egy ismeretlennek nem fogok beszámolni arról, mit csinálunk a hálószobában, de egy bálon sem fogok fekáliával kapcsolatos poénokat tolni. Nem vagyok egy szociális egyén, tudom jól. Kifejezetten taszít, ha sok ember van körülöttem, így pár dologgal nem is vagyok tisztában. Meddig mehetek el barátokkal, ismerősökkel, haverokkal vagy a családdal?

Szerintem ez egy jó téma! Szeretném, ha a kommentekben megosztanánk egymással gondolatainkat. :D

Áve!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsinor.blog.hu/api/trackback/id/tr90966152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorthenas 2009.02.25. 21:49:29

Nos szerintem az, hogy hol van a határ, azt erőssen embere válogatja. Vannak akik prűdek és pirulnak ha egy fehérneműről is van szó, másoknak meg teljesen természetes dolog olyan témákról társalogni, amiken az átlag megrökönyödik.

Az biztos, hogy nem egyszerű a dolog. Azonos neműek egymás között sokkal nyíltabban beszélnek bizonyos dolgokról, mint mondjuk egy másik neművel. Fiú az apjával, lány az anyjával nyíltan beszél bizonyos témákról, míg a másik szülő előtt néha még hallgatja, kerüli is a hasonló beszélgetéseket.

Én is annak a híve vagyok, hogy a barátainkkal, hozzánk közel állókkal legyünk nyíltak-őszinték persze elfogadva, ha a másik félnek valami már túl van az ízlésén.

Amúgy nekem már volt nővel is olyan beszélgetésem, amit még a férfiak is megirigyelhetnének egymás között, de egyszerűen az adott hölgy annyira nyíltan és érdeklődőn állt a dolgokhoz, hogy fel sem merült, ez akár egy kínos téma is lehetne.

És ha már a puritán, dolgoknál tartunk és két mélyenszántó idézet is volt a postban, kettővel én is szolgálnék.
1. Egy jókívánság, mely akkor hangzott el, mikor hosszabb időre kirepültem családi fészkünkből:
"Fiam két dologra nagyon ügyelj a gruppenszex-el kapcsolatban: 1. Ne maradj ki belőle! 2. A segged mindig a fal felé legyen!"

2. Örök tanulság, melyet egy férfi kollégám már fiatal korától sulykol fiacskájába:
"Ne feledd fiam! Az életben a legfontosabb dolog a szakma: Basszak vagy ne basszak ma!"

Lehet eldönteni kinek hol a határ, én ezeken tudok nevetni.

te is? 2009.02.25. 23:31:30

Én nyilván rosszul lettem összerakva,de nekem sajnos nem megy a trágár beszéd és az is zavar,ha más úgy beszél.Persze zavarban már nem vagyok tőle..megedződöm lassan,de ha lehet,kerülöm.Attól még kellemesen elcsevegek akár pikánsabb dolgokról is és megértik,megértenek mindig:)
A szex sem tabu téma és nehogy azt gondold,hogy csak a pasik büszkék a" trófeára"..nem,nem...:)
De én még káromkodni sem tudok egy igazi,ízes,magyarosat...csak amolyan te is?-es,szelíd dühöngő vagyok.
Pedig körülöttem is van mindenféle ember,mindenféle habitussal...nem ragad rám mégsem,pedig néha már szeretném,isten bizony.D
Mert ezzel is kilógok a sorból...és nem jó mindig kilógni,mert ugye..a nyájszellem...meg a közösség varázsa...a fenébe is..azért sem változtatok:D

ZsiNor · http://ursius.hu 2009.02.26. 07:11:50

Nem szeretem ezeket a konformista nézeteket, Anna! A szitkozódás férfiak között inkább a dominancia jelképe, amit tudom, én is használok néha. Jó lenne teljesen elnyomni, mert néha igencsak kacifántosan szaladnak ki belőlem is a szebb szavak. Az esetek többségében a vulgáris beszéd nálam csak a nyomatékosítás oka, de ez is betudható az emlegetett férfi dominanciának.
Gábor, szerintem mindenki átesett ilyen beszélgetéseken nőkkel már, kell is az ilyen. Ezért szeretem a "bejáratott" havernőket, mert nyíltabban lehet velük bármiről beszélni. Anna biztos emlékszik Bogárszempillára, aki szokásosan úgy nyitott, h "nah, jót b*sztál a hétvégén Veno?", aztán jöttek a szaftosabb kérdései is. :D
Tegnap Enji által toleránsnak lettem nevezve. Van is benne valami, de ismerem Nimlot nézetét is ezzel kapcsolatban. Szerinte túl gyengéd vagyok a női nemmel. Mindkettőnek igaza van, de egyet elfelejtenek. Miért vagyok ilyen? Mert harmóniában akarok dumálni. Mindenkivel megvan a megfelelő hangnem. A bunkókkal is. Max ott fizikai erővel fűszerezve. ;)

te is? 2009.02.26. 12:25:23

@ZsiNor: Nem hiszem,hogy konformista lennék..semmi elvtelenség..csak vélemény:)
Persze,megértem,hogy egy domináns hím szereti,ha némi trágársággal alátámaszthatja dominanciáját,szíve joga.Azt is elfogadom,ha egy lány ilyen,de attól még én maradhatok olyan,amilyen vagyok.(Bár néha magam sem tudom,milyen is vagyok igazán..)Úgy vagyok ezzel,mint az alkohollal..ha szeretném,innám..de nem ízlik,így nem iszom...de ez nem jelenti azt,hogy zavar,ha mások isznak.

Lényeg: Valahogy itt is érezhető,hogy azt kapod,amit adsz.Valahogy engem kihagynak az ilyen beszélgetésekből,mert én magam ki akarok maradni..ennyi.Szóval kell az adó és a vevő.Ha valaki mégis megtalál egy ilyen szöveggel,viszonylag jól kezelem,de nem jól tolerálom.
Nem vagyunk egyformák és ez így rendben is van.
Én elfogadom,hogy a legtöbb ember így szereti..fogadjátok el ti is,hogy én meg másként és már helyére is került a dolog.)

ZsiNor · http://ursius.hu 2009.02.26. 13:09:45

@te is?: Egyáltalán semmi gondom nincs a jellemeddel, s nem is azt firtattam konkrétan, csak azt próbálom sugallni, h nem vagyok a "tömeg" része. Nem szeretem a konvencionális felfogást, mert csordához vezet. Lázadó típus vagyok, leszek mindig is. Nem szeretem, ha diktálnak nekem, hanem vezessenek. Nagy különbség.
De ha már itt vagyunk, egy tény... A rossz dolgot könnyebb eltanulni, mint a jót. Senki nem tökéletes.

te is? 2009.02.26. 17:02:27

@ZsiNor: Persze,nem tökéletes senki.Ne is legyen..az olyan unalmas lenne.)
Örülök,hogy nincs gondod a jellememmel és ne gondold,hogy nem értem,miről beszélsz.
Hidd el,ezzel a hozzáállással sem vagyok benn a sorban..kilógok a nyájból én is, nem kicsit..:)

Nimlot 2009.02.28. 18:22:39

Te is? Szerintem dicséretes, hogy hanyagolod a dominancia jeleit beszédben. Nekem spec. szúrja a szemem ha egy lány káromkodik, habáááár :) ...
van aki ennek ellenére, vagy ezzel együtt marad pozitívan emlékeimben. (jegyzem meg: 1 eset)

te is? 2009.03.02. 09:16:08

@Nimlot: Szia Nimlot!
Örülök,hogy így gondolod,ez csak megerősít abban,hogy maradjak ilyen ,amilyen ,akkor is,ha néha furán érzem magam miatta.)
süti beállítások módosítása