Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez van most srácok. Ezt LEHET szeretni. Divat az anime. 'majd 10 éve néztem meg a Ghost In The She... (2009.05.21. 08:19) Anime/SakuraCon 2009
  • Utolsó 20

Greenpeace

Nincs megjeleníthető elem

Akiknek az oldalait ajánlom:




Szösszenetek

Mindenünk gázos- és kevésbé fájdalmas, de megterhelő ám mégis boldog napjaim skicce, szenvedéseim foka. :D

Friss topikok

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez is egy játék. Kinek bejön, kinek nem. Nem szégyenlem, hogy kipróbálom, s még 1 napig tart a var... (2009.05.21. 08:13) Szimulált élet

Linkblog


Bál után szabadon

2009.02.22. 12:39 | ZsiNor | 1 komment

Kedves olvasóm!

Megvolt a Ferbál, s mit ne mondjak, elég jól sikerűlt. Tény, h sokan voltak, tömeg volt, de a táncok jók voltak, csak nekem az színi előadás volt kissé unalmas. Nem mondom, az előadók remek munkát végeztek, kihoztak amit lehetett a szerepből, de maga a tartalma volt véleményem szerint gyatra. Nézet kérdése. Biztos vagyok benne, h többeknek kifejezetten tetszett, de lássuk be, anno az "Egy asszony élete" című köny is nagy sikert aratott, pedig iszonyat fárasztó.

Nem egy fénykép csodálatosan sikerűlt, a videók jók lettek, örülhetünk. Lássuk, kikkel voltam én el személy szerint! Enjivel alig találkoztam, s szegénykém tuti sanda szemekkel fog rámnézni ezentúl, hisz kissé beégettem egy osztálytársa előtt. Erről majd személyesen, ha valaki megkérdez. ;) Pankát alig láttam, de ő valóban kitett azért, h jólérezze magát. Folyamatosan ment, mint a meszes, bulizott. Igaza volt. Sacát itt ismertem meg, node Tifa sokat említette korábban. Aranyos lány nagyon. Megkedveltem Tifa barátnőit. Jól választott magának barátokat.

Ha már Tifa! Az osztályvideót felraktam a netre, meg lehet lesni, lásd lejebb. Szegénykém reggel 8-ra ment pakolni tegnap, délben hazaengedték, s délután negyed négyre újra a suliban volt. Mivel én csak egy órával későbbre mentem, már át volt öltözve, fel volt készülve mindenre. Mindenre, csak rám nem. :D Időnk kettesben nem sok volt, de próbáltunk mindent megfelelően beosztani. Józsival és Mariannal (a szüleivel) hála Istennek, elég jó a kapcsolatom, így velük is elvoltam, mint a befőtt, igaz, este 8 után már csak a telefonban hallottam hírt felőlük. Nahszóval 7-kor kezdődött a tánc, 8-ig tartott az osztályok koreográfiája. Szó, mi szó, azt kaptuk, ami várható volt. Látszott, h egyesek valóban kitettek magukért, de falábu is van bőven a világon, nem csak én. :D Mire kicsi kedvesem újra előkerült a kavalkádban, már kisestélyiben flangált. Nagyon kis csinos volt. Apa-lánya tánc után én is elkaptam egy körre, de olyan kis aranyosan volt megilletődve... Zavarban volt a lelkem. Kis édes. :D 9-kor megismételték az egészet, addig ettünk-ittunk egy keveset, majd a replay előtt megismerkedtem Sacával. Ha már lúd, hát legyen kövér, Tifa újfent készülődése, öltözködése miatt kettesben maradtunk a táncparketten, így őt is felkértem. Második megilletődés. Szép. Mi van a mai világgal? Csinos lányok, mégsem kérik fel őket táncolni? Panka addigra szerintem túl volt az első tucat táncpartnerén. Tud valamit a csaj. :D

Osztályképek, animációk, tablók... Minden, aminek rendje és módja van. Normális suli. Kint a szabadban rá lehetett gyújtani, így ott is ismerkedtem. Mindenkivel el lehetett kultúráltan beszélgetni. Talán az első olyan bál volt, mikor nem láttam részeg embert. Számomra ez nagyon pozitív hatással volt.

Köszönöm, h ott lehetettem, szívem. Megyünk máskor is táncolni. :)

Áve!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsinor.blog.hu/api/trackback/id/tr5958189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorthenas 2009.02.23. 09:42:56

Ezúton szeretnék gratulálni a tánc minden egyes résztvevőjének! Bennem még élénken él a saját bálunk, így tudom, hogy milyen nehéz és embert próbáló feladat tud lenni felkészülni ilyen szinten egy olyan dologra, amit addig soha nem csináltunk még, főleg hogy mindezt utána ennyi ember előtt előadni.

Szerintem remek munkát végeztetek, ügyes volt mindenki!

u.i.: Külön gratuláció a középső srácnak, a moonwalk és a hátragurulásból kézálás igazán szép volt, Valamint további külön gratulációm a nyitásnak, kellett hozzá bátorság lányok! Le a KALAPPAL :D
süti beállítások módosítása