Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez van most srácok. Ezt LEHET szeretni. Divat az anime. 'majd 10 éve néztem meg a Ghost In The She... (2009.05.21. 08:19) Anime/SakuraCon 2009
  • Utolsó 20

Greenpeace

Nincs megjeleníthető elem

Akiknek az oldalait ajánlom:




Szösszenetek

Mindenünk gázos- és kevésbé fájdalmas, de megterhelő ám mégis boldog napjaim skicce, szenvedéseim foka. :D

Friss topikok

  • Dorthenas: Édes drága Barátom! Nagyon szívesen vennénk, ha megosztanád velünk legfrissebb tapasztalataidat! :) (2009.09.04. 11:59) Munkakeresés és azon viszontagságai
  • Nimlot: Eddig 3-féle magyarázatot hallottam a jobbikra 1.: Krisztina indítása, aki még ha egy idegesítő sz... (2009.06.14. 17:47) Már a jövő sem a régi
  • PraetoriaN: Nah ja, mádzsár tömegközlekedés ilyen téren is pova. Emlékszem amikor még kijártam Szentendrére he... (2009.05.25. 12:48) Tenger... izé... Dunapart
  • PraetoriaN: @Dorthenas: Ilyen témában nekem az a kedvencem a dologgal kapcsolatban (ez mindigis zavart, de ann... (2009.05.21. 15:58) Anime/SakuraCon 2009
  • ZsiNor: Ez is egy játék. Kinek bejön, kinek nem. Nem szégyenlem, hogy kipróbálom, s még 1 napig tart a var... (2009.05.21. 08:13) Szimulált élet

Linkblog


Hüh... Tényleg gáz vagyok?

2009.02.12. 13:00 | ZsiNor | 3 komment

Kedves olvasóm!

Te hogy vagy az exeiddel? Az én egyik exem kicsi öccse nagy erővel tölti fel a zenéket az egyik nemzetközileg közkedvelt videomegosztó oldalra, ahol történetesen én is évek óta regisztrált vagyok. Felrakott egy új számot, amiről értesítést is küldött, h nézzem meg. Persze megtettem, s hagytam is üzenetet ott, h jó csináltad, kisöcsi. Amikor este visszanézek, az exem is hagyott üzenetet. Angolul. Hibásan. Te mit tettél volna? Írtam egy normális levelet neki, h kijavítsam, s ezáltal ő maga ki tudja javítani a hibáját. Nah errefel kaptam egy olyan szép levelet, h csak na! Kár, h nem igazán lehet jól mutatni az iróniát egy postban. Szóval el lettem küldve melegebb éghajlatra. Ha úgy ismer valaki, h hagyom, h sértsenek, bunkón viselkedjenek velem, az emelje csak fel a kezét... Nem látom a kezeket! - Stevie Wonder. Felhívtam, h mégis hogy gondolja. Nem bunkón, nem kioktatólag. Mármár majdnem üvöltött velem, mikor a hangom fel sem kaptam, s csak magyaráztam, h nem értem, miért kellett így viselkedni velem. Nem tartjuk a kapcsolatot, nem beszélünk. Ez normális. A kapcsolatok nem azért érnek véget, mert működik, hanem mert nem. Előferdül így, h valaki eltűnik az éterben. C'est la vie.

Sajnálom azért szegény lányt. Valahogy nem tud túllenni az egészen. A levélben külön említi az új avataromat - kis képecske, melyet magunknak választunk (lásd: MSN, YouTube, stb). Azt hiszi, azért küldtem neki levelet, s nem a közös hozzászólásokban égetem, mert neki akarok villogni a gyűrűs képünkkel? Mi a fene köze lenne Tifával való kapcsolatomhoz ennek? Tifa tud mindent, hisz őszintén beszélek vele. Ezt is el fogom neki mondani, mikor végzett a napi teendőivel. Hogy képzelheti valaki, akit nem keresek, nem foglalkozom vele, nem része már az életemnek, hogy azért írok rá, mert szekálom? Gonoszkodni azokkal szoktam, akiket kedvelek/szeretek, de velük is csak viccesen, h mind nevethessünk egy jó nagyot. Akik ilyen messze vannak tőlem, max emberiségből kapnak tőlem valamit, s nem azért, mert ilyen "kedves" srác vagyok.

So ka. Még jó, h kifejtettem az előző postomban, h nem értek a nőkhöz. Talán te, kedves olvasóm jobban meg tudnád magyarázni. Látens szerelmes még mindig? Sajnálom szegényt. Szívből. Ám mindez nem hozza vissza a múltat és a hibákat sem javítja ki. Megszerettem a párom, s boldogan vagyok vele. Nincs Isten, h újra bármely exemmel közel kerüljünk egymáshoz. Párnak nekem már csak egynek van helye a szívemben. Szerteném, ha a mostani lenne az. Ennyire nehéz egy volt társnak sok boldogságot kívánni? Én megtettem felé. Nem haragszom, nincs bennem düh. Nem felejtem, mert része volt az életemnek. Speciel 3 és fél évig.

Ha te is olvasol, Ildikó... Tudd meg, tényleg sok boldogságot kívánok neked, s kérlek, legyen már végre erőd túltenni magad az egészen!

Áve!

U.I.: Csatolva az említett levelezés.

zsinor.blog.hu/media/file/angol.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zsinor.blog.hu/api/trackback/id/tr98938837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dorthenas 2009.02.12. 15:51:12

Noh még nem láttam a post végét, de már tudtam kiről van szó... Nos egyetlen szóval tudom jellemezni a dolgot: szánalom...

Ha tényleg van vőlegénye mi a rossebet akad ki egy képen? Komolyan néha az emberek annyira sokat képzelnek magukról... Kedves ilyen emberek, nem szól mindig minden rólatok...sőt!

Amúgy nekem egyetlen egy megoldás vált be az exekkel kapcsolatban, mégpedig az, hogy megszakítom velük a kommunikációt. Nem keresem, nem érdeklődöm, hogy mi van velük. Lehet, hogy bunkóság, de ez az egyetlen dolog ami működik nálam. És ha valamikor pár hónap/év után mégis összefutnék valamelyikkel, akkor igyekszem úgy viselkedni mint egy kedves régen látott ismerőssel.

Sajnálom bro, hogy még mindig ilyen szinten van Ildiko, de talán soha nem is fog máshogy viselkedni, mert te nem lettél a kutyája... (Ha ez sértő hát sorry, de az igazság nem mindig selyempárna.)

waitwat (törölt) 2009.02.12. 23:37:14

hali, a youtube-os nevet legalabb szedd mar ki a keprol.

kosz

Nimlot 2009.02.28. 16:05:57

Dorten első mondatát én is leírhatnám pedig találkoztam a lánnyal vagy 2x... a szánalom részt viszont kihagynám ahhoz nem ismerem eléggé.
süti beállítások módosítása